Wednesday, March 25, 2009

minggu penuh pengharapan..

ari jumaat nie aku ade test ulangan jpj....misi aku ialah semoge aku dah x langggar zebra crossing n kete kancil kecil x memandai2 nak mengundurkan diri mase kt bukit..kalo undur gak..tue dah aku syak kes nak boikot aku..

jika sebelom ini aku x pnah nk hafal2 pusingan2 stereng..tidak pulak untuk kali ini..kali ini,sebelom tido aku sudah letak nota disebelah bantal supaya ade kuasa ultra ungu meresap dlm otak aku..sebab aku selalu mengalami masalah alzheimer..aku selalu blur biler tiba bab2 nk pulas stereng sampai en pengajar dah jdi ijau..bkn jadi hulk tpi sherk..buruk tue..x senonoh rasenye..

mak aku pon dah kte..semperna nk tibe besdai die..bawak2 laa lulus jpj..(cis!mak dah wat emo..)..
takpe mak, mak nak tue je kan..adek kasi up sket..adek branie bet..rini kua minggu nie(aku tgk akademi fantasia oke!!)haa tgk..x perlu kua duit pon nk beri hadiah..

so tue jer ar..kiter tgu jgak hari penuh istiadat tue ..kiter tgu esok..so tgu esok laa..tgu..esok..esok ..esok ar wey!!

No comments: