Saturday, March 7, 2009

2 in 1

owh..tak tau nak start mukadimah macammane..so aku pon tulih ar tajuk mcm tue kat atas nie tpi bukan sebab aku suke kopi segera atau nak cepat abeh typing cume aku kekontangan idea n aku nak story due citer sbb smalam mmg xde peluang nk update..(heh!mcm ar korang bace)..

smalam aku bgn tido pkl 2 petang mcm tu..then ym2 ngan member aku..mye n anis(wey,aku tulih namer korang..)..kami bertuka2 pendapat..tpi aku xtaw ape yg aku dapat..tpi yg aku igt..aku kene blanje anis pop corn??!!(pehal kau??)..borak punyer borak..mate aku pon melirik la ke arah jam..(melirik weyh..cewahh!!)..waaaa!!!!...gelabah aku jam da tunjuk kul 7 mlm...alamak!morten liquid!..mlm nie ade class party..baju x carik lagi..kaki plak tersekat kat meja..lahabau btoi..hilang konsentrasi jap..aku relax2 kan diri..tenang kan pikiran..medetasi..tpi sume x jln..!!adekah aku patut solat istiqarah..??!..aku pon amik towel tros masuk toilet..hampir tegelincir..tpi aku sempat pegang sinki..kalau x..buasir agaknye..

biler da siap mandi..tudung plak x jumper..selongkar sampai ke bilik abang aku..(waktu tue aku luper yg abang aku x pnah buat transplant..)..at last aku jumper kat bilik mak aku..beberape saat pastu aku pon make a move..mule2 aku igt nk pakai tracksuit jer..tpi bagi menghormati majlis..aku pakai ler jeans..tpi nasib baek aku pakai jeans sbb bile aku smpai kat tmpat prty tue..hiuhss..member2 aku sume dressup..ma ai..cam nak pegi beverly hill gamaknye..tapi cantik2 sume nye..tergode batin saye kak!!..tapi dalam kemeriahan majlis..aku ade gak dpt malu ..alah,slh fham jer!!manusia x lari dari wat kesilapan..(aku tersilap cabutan bertuah..aku igt no aku 08..rpe2nye 07..!!malu jgn cakap ar..tpi aku ttp steady dan pure2 innocent dan tampak mulia..tpi dalam hati dah bilang..(agak2 bile nak balik..gue dah malu abeh nie..)aku pon kembali ke meja kuh dah terus makan balik stik aku..(adoi, dorang order stik plak..aku dah la lemah bab2 western food nie..pedas betul ..black pepper cap aper dorang letak nie..berasap!!)..

lepas abeh makan2..kami maen game..namer game tue..'poison box'..bile lagu putar..kiter kene pas2 kotak tu sampai lagu bhenti..biler kene kat aku..aku pon bukak laa isi kertas itu..berbunyi.."sentuh tahi lalat suhailah"..wah!!!..lepas nie balik umah kene samak la tangan gamaknyer!!..x mencabar betoi ..beri la aku sentuh tahi gajah bru syok dan horny...heee~

tu ler kisah mlm tadi..rindu dendam akhirnye terbalas..kirer jejak kasih ler...(x rase cm berkasih syg pon)..

tdi aku kua gie jj dgn mye n anes..tgk wayang..citer rasukan ablasa..aku igt kan citer tue start kul 2.00pm rpe2nye 2.45pm..semangat tue penting..biler da msk..grrr!sejuknye..air corn x baiki ke bang?adek kesejukan...!..miang pon penting juger..(utk abg yg hensem jer..)..haa..nie bru betoi seram sejuk..!

tamat sudeyh!

tata~

No comments: