Saturday, March 21, 2009

aku wish...aku wish..aku wish..

semperna besdai aku yg bakal tibe nie..aku pon nak wish ar sket mende yg aku nak(kadang2 di luar imaginasi kiter)

no satu:sekarang nie mmg aku nak sgt mkn chipsmore...aduyaii..lapo nyer tapi lidah aku ade ulcer..susah nak mkn..cam ne ek??

no dua:aku igt nak gie tesco..mak aku ckp nak wat ape?..aku pon takde jawapan..tapi aku nak pegi gak..mengidam ker aku nie??(ragu2 di situ!!)

no tiga:aku nak kete fairlady..oke2!!mini copper pon on jer!...tpi kakak aku nie punyer ngok!alang2 mintak kete,mintak ar yg mewah sket ak?(nie myvi jer)...

no empat:aku nak pent house pasal skg nie aku duk apartment yg xde pent house..sbb kalo ade pent house bley aku tumpang tdo..owh..x ketinggalan..dlm toilet kene ade heater..swimming pool!!boley maen tahan nafas dlm air!

no lima:aku nak mph or kino kuniya..popular..pustaka rakyat ker..haaa!mende nie ade dlm umah aku..senang aku nak carik novel..amacam??(intelek jugak wahida nie)

no enam:aku hrp ade doktor gigi yg mintak kapel ngan aku pasal senang aku dapat wat free braces..nie gigi aku da berterabur per citer??!!

no tujuh:aku harap ade laa yang sudi2 hadiahkan aku vcd player..(umah aku punyer da rosak..)nie asal nk tgk vcd,aku kne tgk kt laptop..kecik ar!!

no lapan:ade x ubat pengasih??..beri aku..(aku nak mandrem pakcik jpj..senang aku lulus nnt!)

no sembilan:jojo..nak kawin ngan kaw!!!wawawa..tulun2!

0ke..tue jer aku nk..tak lebey..x kurang..

p/s:buat aku sendiri..

wahai wahidah yang comey..

selamat hari jadi!!!

eh!!baru aku pasan..aku dah bley tgk citer 18xx..*yes2!!

No comments: