Tuesday, March 17, 2009

apa ade dgn af..

currently aku sudah terjatuh cinta ngan si akim...haha..sore lu sedap sgt arr..(ye ker??aku nie asal muke comey..sore cm unta pon sedap..)..biler aku dgr akim nyanyi bru aku prasan lgu ellycats sedap2 ek..haha..royalty sket!!gua da promote baek punyer nie..

tpi akim...aku da elok2 minat kaw tpi ade plak kaw meleleh dlm af..ape citer..relax ar bru kene marah sket..adei..x rock ar!!..aku nk vote pon malu kalo kaw kuat nangis brader..u fail la dlm emotion management brader..aku rse kaw perlu kn khidmat kaunseling dri aku..nie amik no nie..1300882525..pegi beli pizza dlu!!..

aku bkn minat af sgt sebelom nie tpi..aku pnah ar jdi peminat2 giler si mawi...jgn salahkan aku...(aku dimandrem...wawawa!!!!)tpi jgn risau...skg aku dah insaff!aku x mlu kn korang da psl minat mawi..dlu aku minat mawi pasa die nmpak jujur tpi sebenarnye..he's fake...cis!!!...lupe daratan...nie ar akibatnye kalo lamer sgt dok kat laut..tgk skg da jtuh cinta ngan si dugong ekin tue...eh,alamak terlebey suda versi faizal tahir..

pepon akim..semoge berjye dlm bidang seni...seniwati pujaan rafeah buang..u rockstar..haha..owh!x dilupekan zaiton sameon...haa~aku minat dorang weyh..serious!!!asal..muke aku nampak mcm penipu ker??!!

No comments: