Thursday, February 26, 2009

keminatan saya..

slalunye ape yang kiter nak.. susah nak dapat..kadang2 kiter nak ini..nak itu..kadang2 nak itu dapat ini..kadang2 nak itu ini..dua2 kiter x dpt..tapi kiter still dpt simpan impian..
jahitan opah ku..
nie..kalau pakai skirt nie..biler lari tepi pantai hawai ngan boifren nie..seronok jer weyh..(erm..berangan nak hawai jer..)..oke2..aku maen lari2 tepi sg gombak je ar!!
kempunan aku nak pakai dress camnie..skolah aku bkn nak wat prom pon..cakap je lebeh..last2 ape pon tarak..
bag untuk ke pasar malam...bob marley..haha..bag nie senang jumper kowt kt central market..adore it..
kiutnyer bag nih..kaler die begitu menarik perhatian aku sbb samer kaler ngan bendera negeri kelahiran aku..korang agak2 aku lahir kt ner??!
bag macam nie mmg dah jadi trend skg..aku ske bag nie pasalnye besar dan bley masuk mcm2..
kasut impian ilwhydaa..kasut nie mmg senang nk carik tapi sukar untuk aku beli..sbb asal aku nak msk kedai kasut jer..kasut nie mesti terlepas pandang..knaper ek??
gladiator nie mmg aku dah nak beli...tpi aku takut x pakai plak nnt..tapi kalau aku pakai mesti dah jadi mcm bini james bond agaknye..
wedges nie mmg aku suke..rasenye kalau aku pakai mmg tinggi galah gamaknye..tapi kasut mcm nie susah nak jumpe..aku dah try carik..adoi..
artis2 yg amat aku kagumi parasnye..lantak korang ar nak kate aku x mature sbb layan citer die nie..aku kenal die biler aku follow citer wivard of warvely place..citer tue memang klaka jugak ler..bley hilangkan ketegangan mulut sbb asyik nk tergelak jer..
wooo!!aku rse ramai kenal die nie..budak2 remaje ramai minat die nie x ketinggalan juge aku..memulenye aku juz dgr lagu die jer..pastu aku search ar band nie..hensem jugak budak nie..
boy nie aku suke biler tgk satu citer die berlakon..ya ampun..comey bangat..die berlakon pon sempoi jer..haih..
cantikkan cewek indon nie..aku yg perempuan pon ternganga tgk die ini kan pulak kaum adam...
pergh!!..kachak betol laa mat salleh nie..agak2 korang dlm tanah melayu nie ade tak muke cam die nie..kalau ade..aku nak isi borang..
aku memang berkenan ngan muke sweet2 mcm budak nie..aku tgk muke die waktu iklan disney..tros jatuh tangge..(kalau jatuh cinta..laen mcm plak bunyiknye)..
mamat nie aku mmg da giler bayang da ngan die..aku da lamer da kenal die...die jer x kenal2 aku sampai skg..agak2 nye ..bile la die nak ajak aku kapel ek..
haaa..budak hong kong nie aku minat dri zaman2 aku primary school lagi..muke die mmg macam tepung putihnye..hidup die mancung jer..aku rse die selalu kepit ngan pengepit baju mak die laaa..
makcik nie aku stat ske muke die ni dari citer hikmah..aku bru taw yg die nie mude lagi..tua setaun dari aku jer..muke nye giler mature..(hmm,mature pon kene giler)..muke die manis jer bagi aku ar..xtaw ar bagi korang plak..

die nie cantik btoi..aku mmg minat amat kat mke die..agak2 die pakai produk ape ek..entah2 botox..haha(unsur jeles)..mate die...uihss..bley juling kan mate aku jer..aku pnah ade hati ar konon nk muke cam die..tpi x pas2..aku minat die sejak aku dgr lagu di dicorong radio per ntah..

No comments: