Tuesday, February 17, 2009

kerabat kuh~

keluarge penting dlm kehidupan yer..tanpe keluarge siapela aku..tanper aku siape la kelurge..(heh!utk aper aku jelaskn sume nie)..










gambar diatas ini ialah kenangan dgn arwah ayah aku..die meninggal pade 15 jun 2008..die seorng yg klakar..tegas dan garang jugek..aku amat merinduinya..jasamu tetap dikenang...al fatihah~

oke2..korang abaikan si tudung kuning..kasi fokus pde tudung pink...haaa...tue mak aku..mak aku seorng yg cun dan gorgeous..haha(mak..adek igt nk kua minggu depan..agak2 mak beri x)..aku kalo syllabus mengayat memang excellent...mak aku sorang cikgu..ala teacher norlia tue..korang jgn memaen dgn die nie..cikgu displin tue..haha..klaka jer mak aku cikgu displin..displin aku pon lintang pukang..
mamat nie..nmer die azlan..dier nie kirenye memerangkap along aku ar..walaupon tone kulit kitorng berbeza(wakaka)..tpi kami sekepale la gak..die laa jdi driver aku kalo aku nk menyusup kua ngan member aku secare rahsia..haha..tahniah..tahniah..


cewek atas ini kakak aku..die nie kalau x carik pasal sehari ngan aku mmg x sah ar..aku x taw ar sbb aper..symptom2 bengang aku kt die makin hari makin menular dah dlm jiwe aku..tpi aku tabah..haha..die jugak tmpat aku bergosip2 dan beronggeng..wa caya lu...sep sket..eh!!luper plak..nmer die nadia u can call her,noddy..(speaking sket..test power..)

brader nie plak adek laki aku...adoi..memang ar adek laki..kalau adek perempuan haru aku die pakai kain pelekat camnie..namer die paez..die nie kalau buat ape2..ikot kepale die jer..laen aku suh wat..laen yg die wat..x lut dowh kalau tego mamat nie..korang try ar amek budak nie..wat kaunseling sket..ambik lame2 pon xpe..aku x kesa..lagi satu,yg x terthn nyer die nie duit blanjer pon mak aku hulur lgi da gatai da berchenta2..

nie..adek aku yang last..mne die dylla..asal korang syok ker..eh!!xley..die nie xde ic lagi..nnti die da ade ic..aku suh korang wat resume..tpi aku warning awal2 la ek..die nie kalau nangis...pergh..cair tulang sumsum aku..manje die merobek limpa aku nie..

No comments: