Monday, February 16, 2009

sakit perut..

nie aku nak citer keperitan aku pagi tadi...pergh..tgh syok2 aku tdo..tetibe jer perut aku wat hal..terkejut adek aku tgk aku bgn awal..hee~x penah2 bgn awl..mule2 aku wat dek jer..kononnye x sedar ar sakit perot tpi biler dah mengganggu konsentrasi aku utk membute..aku bgn gak dgn muke selebek..haha..bertakafur ar aku kt dlm toilet..patut ar aku basuh toilet mlm semalam..rupe2nye ari nie aku hajat lamer...hahaha..selepas berhempas pulas,aku pon igt nk sambong ar tdo..tetibe mate aku ternampak laptop kt sofa..per lagi..iman dah x kuat..aku sambar jer..ye ar..dlm family aku nie..masing2 pantang nampak laptop..aku ar slalu kurang bernsb baek..cis!!..nie biler da dpt tanpe perlu berebut...tenet plak wat hal....heh..asal sume nk wat hal hari nie..aku mmg bengang thp nk bunuh anak kucing jiran aku..nasib baik dorang x bela kucing..

pastu aku bia jer laptop tue..lantak ar kaw..aku tido kat sofa jer..tdo punyer tdo..tetibe aku terbau something..uihh..lauk mamak dowh..aku nie dah ar hantu lauk mamak..segar bugar mate aku..

abg aku plak da bukak siren die..sindir aku pepagi bute..tapi aku tabah jer..
malas aku nk layan org membebel..aku dgn megah nye ckp..

aku:ie!!..pagi lagi ar..kecoh betoi awak nie..
abangku:pale otak awak..dah nk msk mlm dah..
aku :haa..wei,bru kul satu ar..
abangku:abes tue..awak nk sambong tido ker..
aku:ye ar..

p/s:aku hrp xde makcik2 ker..mak datin ker bace blog nie..nnt x jdi wat menantu plak..hee~aku nie nilai2 ketimuran aku dah out2 brief candle daa..

No comments: