Wednesday, February 18, 2009

zaman paleolitik aku..

....waktu aku dlm darjah 6 darjah 5 ingat aku ..aku nie mmg suke sgt maen siang..asal arwah ayah aku tdo aku kua..mmg pantang lepa aku kua..lps tue time nk balik mule ar aku nerbes..cuak gak nk balik sbbnye bapak aku nie mmg..pergh..garang die..terkencing jugek rasenye..tpi aku wat2 branie ar..brani buat brani tanggung ar brader..cuak x cuak blakang kire..kirenye aku nie ade symptom2 kawen lari nie..hee~..pastue..dlm nk msk umah tue..aku usya2 dlu bpak aku ade kt ruang tamu ker tak..kalo mood die baek..aku pon bernseb baek..tpi aku slalu kurang bernasib baek..

nie plak kisah aku ske ngat terkinja2 dlu2..aku memang ske lumbe lari ngan member2 kampung aku..masing2 nk tunjuk jaguh dpan pakwe walaupon memasing xde pakwe..pastue dgn short pant nyer.. aku pon lari punye lari..mmg nk jdi juare la kirenye..pecut punyer pecut..fokus punyer fokus..

"kepishhh..zrakk.."
telentang aku atas tar..pakwe2
kt situ dah telopong tgk aku..member aku ade gak yg terus lari..tue memang jenis x bley pakai punyer member(nie aku tuju pade ada,enon..dan len2)..aku pon bangun ar slow2..aku tgk lutut..calar jer..x darah lagi..aku pn steady jer ar..bgn tergengket2 aku..x remaje rasenye waktu tue..biler nk balik ..aku tgk darah..menitik2..cis!!nie yg wat aku nak nangis..saket die..adoi..x tergamak aku nk citer..
sampai kt umah aku igt nk ikot pintu belakang..pintu tue dan2 jer aritue berkunci..sbnrnya aku bkn nk elak dri bapak aku..cume waktu aku nk ikot depan..aku nmpak pakwe aku tgh men kete kontrol ngan adek aku..haih..dan2 je ari nie nk men..slalunyer x plak..tpi aku slumber badak jer masuk umah..trus meluru ker toilet..pas bersih2 kn luke..aku pakai gamat..mmg bau gamat satu umah ..malam tue aku duk nyorok2..xnk kantoi ngan bapak aku..tetiber..mak aku nampak..die pon melenting..tpi biase laa..perkataan kaum ibu slalu sebut.."puas ati skang"..aku menyengih jer ar..

slpas tue..asal kua jer pakai kain.. mmg aku jdi wanita melayu terakhir da rsenye..nak pakai short..kaki da parut..ceh!nak pakai suar panjang..melekat plak kat luke..last2..sambar jer kain mne yg ade..biler aku pakai batik..da cam wanita teraniaya rasenye..lpas tue..asal member aku ajak lari..aku kene piki byk kali...sampai x terpiki..last2 biler x ley piki..aku lari jer..hilang kn stress biler berpiki..

tue bru sket..len kali aku create lagi..

No comments: