Monday, February 16, 2009

teman~



sume org ade teman..kawan ker.. geng ker..member ker..yg sewaktu dgnnye..hehe.. menangis cikgu bm aku kalau tgk essay aku cmnie..sori ar cikgu..time cikgu ajar saye sering mengantukkan diri..hee~..oke..berbalik pade cite tdi..aku pon ade teman gak..aku tak lah begitu friendly tpi x jugak frog under tempurung..aku member ramai tapi member sejati org due jer..kirer nye member mase bwk mengumpat seronok ar...erm,biase ar perempuan..disini aku papar kan kawan2 aku yg 'fabulus' ini.'

mereka ini sering aku angkut untk keluar ke kota raya..jalan raya..ataupon balai raye...hari raye juge..diorng nie satu kepale ngan aku..tue yg aku makin lame makin biul ngan dorang nie..kami sering membicara kan hal ehwal negare bersame..contohnye yer..kami juge mengumpat bini timbalan pm..si rosmah(care aku tulih..makcik tue macam member aku jer)..ramai yg memperkatekan bininya memakai botox..kami sering berdebat ttg itu..xpe2..nnt kita mase2 nntkan kedutan dimuke nye..

pepun..aku sayang korang walaupon kiter pernah menghadapi krisis..pancaroba..kacau bilau..kucar kacir..compang camping dlm kehidupan..gambate!!

No comments: