Wednesday, December 16, 2009

peristiwa.

nampak sangat aku tgh sgt2 boring waktu nih..owh,tajuk entry xde kaitan dgn cuti peristiwa ataupun cuti umum mahupun cuti pertabalan atau keputeraan.

malam tadi dila demam..tapi mlm tuh jugak die beria2 nak makan donut..so die suh mak buwat..aku pon bantu*sengaje beritahu*dila baget pakar la konon pastu kate teknik aku buat salah..hak ala..!

oleh kerane demam + sakit perut kate nye..emak pon bergegas goreng donut..amik kaw..selambak donut x mkn lagi..sape nak abehkan...alongggg jugak!haha~
pastu mak dan along segera bawak dila ke klinik berdekatan..giler aper along aku nak bawak pergi GH tetibe.

doktor kate mungkin dila dpt ependik..owh suspeks jer maybe x betul pon...lgipon sakit perut x sampai sejam x berbaloi rasenye nak apendiks ulcer segale..lain ar mcm aku dlu..sehari suntuk sakit perut..last2 doktor kate masuk angin saje..apakah?...!@#$..selawat saja lah ~pastu die beri ubat yg die kabo boleh baek lepas 2 jam...tengkorak hang!..menderita aku sampai ke pagi..2 jam ke 20 jam doktor oi~

biler dah balik umah keadaan dila agak menggusarkan..haha..tipu jer..x gusar pon..x perlu dgr die menjerit terlolong tiap2 mlm sebab nak rebut remote tv...boleh aku tgk csi sampai 3 siri tanpe perlu bertanding ..sekali aku bau something..cis!aku lupe mandi..bergegas aku ke toilet untuk mandi.
selesai mandi..aku tgk dila tgh baring kat sofa dgn kain lap ade atas kepale..mcm org lepas pantang lagaknya...semerbak baru minyak yu yi cap limau..aku ketuk2 sikat atas kepale die pastu aku beralih pergi kat along..sekali tanpe isyarat dila..debushhhh!!!.muntah..erm..salah aku ker?
tapi biler dila muntah ..aku tutup telinga..ape kaitan sebenarnye telinga dgn muntah dila..?

cukup dah aku membebel utk sesi ini..tata~

No comments: