Friday, December 11, 2009

ladies n gentleman

jam dah menunjukkan pukul 1.50 pagi..mate aku takde pule symptom2 mengantuk jadi aku membarbie buta melayari tenet secare bebas cukai dan refleknye terr update pulak..hoho..haaa!sekarang musim stress ku telah berlalu secare total nya..yabedabeduuu..tahniah2..anda telah berjaye melalui mase2 kemurungan anda dgn jayanya.

waktu stress aku tlh berlalu setelah result diumumkan..cis!.apelah pihak uitm nih dah buat kat aku sampai aku bleh cuak mcm nak tunggu biler laa malaysia nak jadi tuan rumah epl football ...haih!

sumpah..gile punyer berdebar sampai x lalu aku nak mandi...badan dah bau mcm ikan kurau pon aku x heran..mood pon huyung hayang..risau memanjang..asik2 tgk jam..bileeerrr laa nak pkl 10 mlm nih?????

pastu aku check kul 8 lebih..haa!..what the whattt???dah dpt..terketar aku nak isi i.d aku.mase tuh gak laa bleh pulak kene sampuk mental block sampai num ic pon terluper..pastu melongo lagi dpn laptop sbb server busy ..cis!berdebar satu hal..server lembab satu hal...mmg x syak lgi aku tlh kene mandrem dgn server uitm.

akhirnya dpt jugak..huh..agak lega!..x canggih mane result aku..xpe2..next sem dean'list..xpe2!kali ni aku beri can...xpe2 *ayat maintain kool*

yg x bleh blahnye..aku siap wat to do list dah utk sem baru bru nih!..semangat olimpik tu perlu wey!
tapi kene recycle brg lame jugak..x syoknye..dila sampai 4 pasang bju sekolah..aku?!!

yg aku taw bukak sem nih..aku dah xnak sewakan novel aku da!.*diharapkan kak fida selaku regular costumer aku x terencat akal apabila mengetahui berita mutakhir ini*.selain itu, aku xnak buka garage sale da*tapi utk sem lepas jgn lupe byr pulak..x boleh kirer halal2 yer!kawan2 jugak..bisnes yg paling penting!*

faten..alamatnye projek u nak bukak bisnes jeruk pon kene tangguh ke sem lagi satu arr ek?hee~

***********
slot kedua: istana budaya.

owh..mlm rabu ari tue..aku telah diseret penuh kekejaman emosi oleh emak utk ke istane budaye tgk teater natrah....tapi dlm peperangan batiniah itu,..ade terselit kegembiraan pabila remy ishak muncul!

tapi aku mmg x menghayati cerita sgt sbb dlm kepale asik teringat result jer..lgipon mak beli tiket waktu x kene arr..aku tgh berdebar bercelaru..boleh pulak dibawaknye tgk teater!..sgt laa x berpatutan.tapi aku rse teater mmg amat2 gempak.maya karin sgt cantik..bile pikir2 balik..rupe die mcm aku pon ade..(>_<)* nih antare gambar kat dlm panggung waktu akhir pementasan tuh. yg pakai gaun putih tuh sofea jane..die pegang watak natrah umur 70 thn...aku pegang watak natrah umur 18 tahun sbb rupe same mcm maya karin.
walaupon aku memiliki raut wajah pan asian tapi asal bergambar jer ..aku asik kene selit2..dorang yg amek gambar nih x reti menghargai langsung ciptaaan tuhan yg sungguh menawan ini!

abeh jer tgk teater..kami pegi kg baru carik nasi lemak antarabangse tapi last2 kami mkn kat tmn melati..aku bedal nasi lemak petai udang..pergh!terangkat..tapi biler masuk dlm kete aku tlh di diskriminasikan kerane membawa bersame bau petai..
gambar nih telah di kolotkan bagi menimbulkan unsur suspen dan penuh skandal ..hrmmm..x saba bedal nasi..nyam2!
setelah berfikir sambil bermedetasi panjang..akhirnya aku pon berazam utk membuat pementasan teater epik lagenda bawang kecil dan bawang besar..*lawa x poster atas nih??lawa kan..lawa kan!!!*

No comments: