Sunday, December 20, 2009

kenangan mengusik jiwa~

oke..pade entry kali ini aku ingin mengucapkan jutaan terime kasih kpd rumate aku yg hot-hot..sye tahu kalian membace blog saye sehingga bercadang utk membuat blog rasmi keluarge bilik 1103*sebenarnye saye cam lupe num bilik kiter..betul ker 1103?..ahh..x mengapelah..yg penting bilik kami bernombor juge....

mungkin kalian tertanye2..mengape tiba2 aku ingin mengadu domba pasal mereka bertiga ini...

sudah tentu lah kerane sye mula ade bibit-bibit rindu dan ingin menyebar fitnah yg sudah lame tersimpan di sudut hati ini..

mari sye mula kan dgn yg paling senior dan yg paling mahir tentang sejarah keturunan dan selok belok bilik kami*bilik mcm besar*.

kak fatin..



-abaikan wajah ghairah beliau-
hampir x terperasan yg mane satu beliau..
ape fungsi die wujud dlm gambar ini pon aku x taw kenaper..mungkin beliau penyebab ranking new moon merundum.

which team u guys choose?

team jacob or team edward

team sis fatin..woff..woff*itik jadian*

aku amat mengagumi kegigihan beliau yg rela mengukur panjang bilik kami utk membeli tikar baru tetapi malangnya sampai ke akhir sem aku x beli*tue arr..sape suh saye yg kene beli..tgk skg..kan dah x terbeli..*memang laaa pade asasnye sye yg beria2 nak belikan tapi kalian sudah sedia maklum bhw saye ini gile kuase dan pandai berpolitik.

selain itu..apabila musim peperiksaan akan menjelang..beliau akan kembali ke zmn dinasti ching yg mana beliau akan memjadi seperti tabik diraje yg terkumat kamit menghafal tulisan cina utk test mandarin dan sering tertido ketika sedang bertungkus lumus membace buku dan terjage umpame org yg sedang mengigau sering mengundang amarah kami kerane menyangke beliau telah tersampuk setan.*jangan sangke kami x menyimpan dendam ya..alhamdulillah kami akhirnye berjaye merakam aksi terlampau beliau ketika sedang tidur..pade mulenye aku ingin paparkan di blog..tetapi apabila memikirkan mungkin kanak2 bwh 2 thn turut membace..mungkin dikhuatiri blog aku akan di hack oleh pihak yg berwajib.

bak kate eric leong,
'jika kite x tunjukkan keburukan kite pade org yg kiter syg,kiter nak tunjuk kat siape lagi?'

so kak fatin..sila tonjolkan keburukan anda..*jgn sayang saye lebeh-lebeh*


***********************
second senior..

kak yana
kajian telah mengesahkan bahawa beliau mempunyai daya gelak paling sakan dan meriah dalam rekod penduduk bilik kami..gen ketawa beliau mampu bertahan sehingga 10 saat lamenye tanpe suare tapi menunjukkan mimik muke yg mengundang hypertensi sesiape sahaje.

seorang gamer yg berjaye.beliau juge la yg bertanggungjawab mengajar aku permainan pasangkan pakaian kat patung2 dan akhirnye aku sedar fashion sense aku teruk dan insaf xnak maen dah..

seorang yg aku rase begitu bahagia dgn perjlanan hdup nye kerane mampu tersenyum walaupon ketika sedang tidur dan kadang kala menyebabkan aku didatangi peluh dingin.

merupakan sahabat ketika ditimpa kesusahan juge..hal ini kerane rentetan peristiwa dimane aku mengejut beliau menemani aku ke tandas ketika jam sudah menginjak 3 pagi akibat diserang cirit birit kerane berbuka puase seperti penduduk pendalaman afrika dan x menunaikan terawikh secare berjemaah di masjid al-hikmah berdekatan.beliau juge menenangkan aku ketika secare tibe2 mercun berbunyi tepat pukul 3 pagi waktu tempatan.*hal cibit birit jgn buwat maen..silap haribulan..hilang pedoman*

************************
geng same2 tak mandi sewaktu minggu orientasi

faten hana
merupakan perujuk utame apabile melibatkan pemashalatan cinta ,airmata , kekeluargaan dan kawasan kejiranan.

bakal menjadi ahli parlimen di mase akan dtg kerane pandai berkata kata dan berpotensi menggugat kedudukan samy vellu atau bung mokhtar*zizie sila marah*

jika anda mempunyai impian utk mendirikan rumah tangge dgn beliau..sila lupakan saje kerane beliau bercita2 ingin berkahwin dgn jejaka yg tgl di putrajaye dan mempunyai banyak lampu candeliar di rumah.*selain itu anda harus berfikir berulang kali sekirenye ingin menghantar rombongan meminang atau mengadekan majlis berkhatan beramai-ramai kerane beliau mempunyai penyakit susah bangun tidur yg sudah mencapai tahap kritis.

ape kamu ingat hanya kaum adam saje yg adakan sesi boys talk?..kamon laaa..kami pon ade..
its called pillow talk*anda tidak perlu kelihatan comey memakai pyjama belang2 ataupon boxer kaler pink ataupun pergi dari level ke level utk mengadekan meeting semata2 ingin membuat propaganda mengenai pasangan2 anda..

jadilah seperti kami..warga bilik 1103*sumpah nombor bilik aku igt2 lupe*
cukup sahaje dgn berbual kosong ketika berbuka puase bersame didlm bilik ketike habis makan sehingga tangan kering kerane maseh x berbasuh..

sesi pillow talk kami sering di salah erti..terlalu streotaip sekiranye anda beranggapan kami hanye berbual mengenai..beg guess ataupun LV..bercerita mengenai lelaki kiut comey lotey..
*tapi ade satu mlm tuh..aku dgn faten rela mencapapkan diri di bilik member aku dgn membawa dadih di tangan semate2 nak dgr sesi luahan perasaan die yg kecewa dgn boifrennye yg sudah terjerumus ke lembah kecurangan..faten smash skali..terus diam si plaintif utk menangisi perpisahan*dah arr frust menonggeng dgn boifren..kene dgr nasihat berbaur sindiran dari faten lagi*pergh,lepas nih masalah laki bini aku x bleh di bwk berbincang dgn faten..boleh mengundang depressi.

*amacam..best jadi rumate gua?

No comments: