Monday, December 28, 2009

drama lama.

aku akan kembali ke melaka pade 3 hb ini..cis! colgate dan berus gigi pon x beli lagi apatah lagi berus jamban...cemas juge.

cik curly pon telah berangkat ke sane semalam utk mengharungi phit getir minggu orientasinye..beliau telah ditempatkan di kolej tun putih..jauh di atas bukit dan berhampiran dengan pokok mangge yg berpuaka*tapi jgn jadikan ia alasan utk kaw tuang kelas*mungkin aku perlu menjauhi maisarah kerane beliau byk mengetahui tentang koleksi simpanan jerangkung dlm almari aku

di facebook pon aku tgk budak2 nih sebok melampiaskan rindu utk pulang ke pangkuan uitm*gilak*
aku pon rindu jugak*emo in the air* tapi bila memikirkan sorang bobon dlm kelas aku nih menyebabkan aku boleh di serang hepatitis B berdarah. aku benci gile kat si'bobon' ni..belagak nak mati..bajet semua die tahu.suke hentam org..aku tau ar aku nih lemah + lembab +longlai +sotong+ kurita
...contohnye apabila ade sesi presentation..beliau sering membuatkan kami terkucil jebat..pade mulanye aku igt aku sorang je xsuke beliau..heh rupe2 nye hampir satu kelas..bkn salah aku jikalau menyimpan dendam kesumat*antare sikap2 yg tidak wajar di teladani* ..tapi nak buat mcmmne ,sikap die yg mirip tupai rusia itu boleh mendatangkan sengketa saje.

tidak dpt dinafikan yg encik/puan/cik bobon nih seorang yg bijaksane tapi jgn arr tanye soalan yg kau sendiri sedia maklum jawapannya..igt lah wahai bobon yg kaw bukan sentiasa ade di atas..satu mase nanti kau pasti di bawah seperti aku rase pade saat ini*yela..aku kan lemah*

bkn aku xnak balas balik tapi aku xnak ar peristiwa 2003 dan 2007 berulang lagi..menangis girang aku dlm bilik displin..so apekes aku nak nak carik gaduh lagi..nak carik lec room pon asyik semput dada inikan pula mahkamah uitm kalo terkene tindakan tatatertib.

so bukak sem baru ini aku berazam utk simbah cat je kat muke bobon nih kalo beliau berani cari pasal*ahah ..ckp jer kencang aku nih..mabuk alcohol la pulak aku nak buwat mcm tuh.

hidup whyda..hidup whyda!!

No comments: