Sunday, November 8, 2009

pra-merdeka

hello...hello.

gila semangat aku bangun pagi2 semata nak update blog..pelik ke x pelik?..owh mungkin aku x saba2 nak masuk kan rakaman suare merdu faten hana*i da spell name u betul2 kali nih*

oh oke..aku dah balik 4 good utk sem nih..mungkin juge aku yg pertame packing barang sampai licin almari dan sekian kali nye yg pertame di level jugak..faten jugak kate yg aku layak masuk persatuan PBSM*Pelajar Balik Setiap Minggu*..weh! c'mon ar..xde ar balik sampai tiap2 minggu beb.2 minggu sekali tuh adat ar..jeles cakap jeles!

Final..haa.when we ckp about final..omaigod..agak bloodyhell laa jugak aku menjawabnye..csc paper yg satu mlm aku stadi sampai x tido pon x mampu aku jawab dgn smart.jadi bagaimane?..
bak kate faten..kita serahkan pade yg esa...tueee diaaaaa.sikit punye beserah.
malam before nak jawab paper csc, aku mmg x cukup tdo arkan..kalo dah petang layan movie jepun..mlm baru start bace..memang sikit punyer pemalasssss ar kan..ape aku nak wat weh..seruan jepon lagi kuat dari seruan bulan membace..tapi ku da tekad da xnak tdo malam dgn berbekal kan kopi cap merah tajaan faten hana ..mule2 aku stadi ngan faten..tapi around kul 1 camtu,faten da tumbang da..kire syahid arkan..tapi aku tgk sebelom tuh pon bukan die bersungguh struggle sgt..bukak buku sebok tgk model dlm buku*pergh,aku promote korang beli buku discovering comp..model2 dlm buku tuh ensem2 dowh..x rugi beli*..

jadi aku pon sorang2 laa menghafal segale jadah software.hardware..operating system..topologies segale..muule2 tuh hati waja lagi.tak takot ar kan kalo tetibe langsuir lalu ..pendek kate..kire redhaaa je ahh!..tapii..dah pkl 4 pagi,aku da rse seram gelemang..bulu roma sume nak tegak tibe2..aku pon pelagi..tarik gebar tros pure2 syahid disamping faten.buku yg berterabur pon lantak terbungkang bersepah.ape yg penting aku kene tido sebelum segale type variasi juon kua.sumpah seram mlm tuh!

oke..nak dijadikan citer sume paper orait smooth je aku jawab KECUALI csc yg mcm kearah kesakaian ar aku jawab.*tapi yg laen tuh..smooth2 pon..asyik sangkut mcm ade roadblock jer..haih*

tapi past is lepas. gone be bygone*dah mcm brand spray nyamuk la pulak quote nih aku tgk*

yg penting waktu sekarang..tinggal satu paper jer lagi iaitu sociology..killer sbjuk tuh!muntah hijau ar nak jawab.tapi x start stad lagi..tiggal 7 hari jer lagi..aduyaiii.macam2 nak kene wat..travelling+ym-img+bace noveling+tdo ing+tgk movie jepon ing*tuh mesti..*=bace buku bile weh?

pastu x pasal2 sekarang aku jadi tukang amik gambar x bertauliah..pagi2 da pegi umah nenek lepak dgn budak2 kecik nih..lepak sampai x sempat mandi..pastu aku pakse dorang menari..mule2 malu..skali aku tgk ter over2 pulak menari..shuffle x shuffle je aku tgk..mcm step men ice-kating pon ade.

walaupon x sempat mandi..walaupon baju popoye maseh tersarung di tubuh..walau ape pon...x best mne..tapi 'besttt' kan je ar.






pastu dah abes menari kitorang pakse si alfi nih carik balik buku yg die tulih esei pasal nenek ngan paiz..siap kene sogok 10 ringgit x pasal2..*sila clik tgh utk tumbesaran.*

kami x sangke dalam byk2 cousin die..paez jugak yg jdi faveret..*oh lupe.nenek pon msuk dlm carta*tapi..aku mne?mane?

aku cube mencari punce2 bermasalahan ini..akhirnya aku temui kenape paez yg menjadi idola alfie..ini kerana..hanya paez yg sanggup memperagakan topeng yg dibuat oleh alfi..hoho~




oke kami memang x muat arkan nak pakai topeng..mate pon x nampak nak pakai dowh..*die ckp sebenarnye nak wat kucing..entah mcm mne bleh jadi harimau..bile paez pakai ,tros dah mcm harimau jadian.

eh..eh!gile lupe nak paparkn nyanyian faten tdi..nasib balik i x lupa..




aku rakam gambar nih after beli dadih dgn kak yana..esoknye ade paper bbm tpi still sempat jer nak rakam2..dulik ape..hee.otak pon da tepu nak stadi.lagipon mlm last aku kat sane..mesti uoall rindu kat i..hakhakhak..blah ar x rindu!

gambar nih plak kitorang amek mse kua makan kat lua mlm tuh jugak..besh mkn ikan siakap 3 rase..haaha.at last dpt gak aku rase..huissh!nih pon last minit plan..senior ajak..aku pon pelagi..on memanjang kalo bab2 melantak!





haa btw.sambil aku coret2 nih aku saje dgr lagu slam-kembali terjalin..best jugak..tapi aku nak tuju kat korang pon cam x kene dgn lirik pulak.hek eh..tapi layan je ah..nnt bleh kalian tuju kat boifren girlfren ker..kate aku dedicate kn.

No comments: