Tuesday, November 10, 2009

semangat wahidah..semangatttt..!

malam tadi aku igt nak layan jiwang..tpi biler bukak youtube,yg kua lagu ini..kedengaran gemersik pula di ear drum ku..lagipon mcm kene jer dgn situasi aku sekarang yg tgh mabuk2 kepayang dgn paper last..agak kurang sopan apabila anes da abeh final mendahului aku.dengki aku dah tahap nak anta santau angin..boleh anes?oleh itu aku dgr lagu nih.pemangkin semangat boleh juge.
hotak hang!..bace buku sosio setengah minit,layan youtube hampir ke subuh.

pesanan utk rakan sepejuangan:

berperang lah sehingga ke titisan air hadas yg terakhir kerana 15 minit terakhir,lec dah x beri kua walaupon anda mengalami sembelit secara mendadak!

lecturer yg jaga waktu paper bbm 111 tempoh hari amat hensem persis mutiara. metaphor~

kabo nye,die pakai kete vios hitam. ayat penyata~

*melampau betul rakan2 sepejuangan aku..tahap gatal..sampai2 roadtax mati bile pon tahu.*

budak masscom gatal? hakikatnya~

No comments: