Thursday, November 12, 2009

budak baik

..ehek.ehek..tetibe teringat waktu zmn2 pakai baju uniform skolah dulu2.
dulu aku xde arr jahat sgt..baek sgt pun x..tapi kenape ek.asal aku wat salah..selaaaalu jer kantoi..sampai2 aku pon naik pelik.salah teknik?

tapi yg aku igt time aku ponteng prep mlm..waktu tue mmg aku malas amat2 nak pegi..tolong laa.lagipon bkn aku blaja sgt pon..berborak je lebeyh pastu asik kene sound sbb wat bising..korang penah maen kejar2 x kat tempat prep?.aku penah..nak tgk aku blajar secare serius?.jarang sgt.

aku bkn ape..petang tue aku mandi lambat..taw jer ar hostel..masalah air selalu terjadi.tensi.
aku bkn suke sgt nak mandi cepat2.tapi biler dah lambat.mule laa terhegeh2 nak mandi..tapi apelah nasib bleh dpt ketua dorm yg sepenyakit ngan aku..die tetibe mengemukakan idea yg agak kurang bernas pade ptg itu..tapi aku on sajer..otak pon dah tak larat nak pegi prep.haha.x senonoh.pastu tgl laa kami berdua dlm dorm..waktu tue magrib.kami maseh berlingkar atas katil macam ikan pari.
agak2 dah pkl 8 camtu..suasana dah sunyi kami pon terjengket2 gie bilik mandi..tetibe di pertengahan jln,kami tuka plan..mandi kat bilik basuh.sebab paip banyak.boleh maen air.hati aku waktu tuh x arr berdebo pon.aku serius xde rse x sedap hati ke aper.sbb mengikut analisis aku sepanjang tahun itu..hari tuh mmg warden jarang wat sport check.kami boleh maen air sabun sambil gelak2 lagi berdua...buduh kan.

pastu boleh tolong syampoo kn rambut antare satu same laen..dah mcm pasangan kekasih.

sekaliiii...!!
kami dgr bunyik tapak kaki...

muke dah pucat..memang masak arrr !

kitorang senyap jer.langsung x bersuare..bunyik cengkerik jer..*mood seram*

tapi un'baik'ly.kami terkantoi.

warden dah marah2..siap tengking2 kat kitorang.die suruh kami keluar gi prep..

kami yg giler pnyer gelabah.tros capai towel.

tetibe warden kitorang marah lagi."kalau nak cepat pon..basuh ar dulu kepale tue!"

owkeyy..kitorang dah x thn gelak..aku pandang rambut senior aku tuh..sumpah lawak.x bsh rambut penuh buih.haha.

pastu kene marah lagi..lagi dasyat die ugut nak ckp kat jpk hem kalo kitorang bersiap lambat dari 5 minit..hah! bersepah kami lari balik bilik nk siap2..

bju sume iron ala kadar gare2 terkejar2 waktu yg telah diperuntukkan.

tapi biler kitorang kua.
warden xde pon..haha.
pelagi masuk bilik lepak atas katil..

bese arr budak baik.

No comments: