Wednesday, November 25, 2009

kompilasi hikayat panji semerang

oke.tadi aku tanye dila..biler kiter raye?..pastu die dgn muke super bongkak nye britaw hari jumaat nih.aku dah mcm...haaa??..ape minggu nih ker?ape sume nih?camne aku boleh x pasan nih?patut ar dapur dah mcm mak baru lepas dpt tempahan catering.aku seperti biase..buat x taw..selamber yaya tgk tv citer indon buwat x sedar ape yg sedang berlaku.aku sebenarnye mmg kurang sehat ya tuan2 dan puan2..ini kerane mlm tdi aku telah teguk ais kosong dan hasilnya, pagi ini aku sakit tekak..rase mcm kertas pasir tersangkut kat kerongkong...pastu hidung dah tersumbat..tekak super duper gatal sampai ke telinga..pakej lengkap sekali dgn demam2 manje.*mlm tdi x boleh tido,so aku kacau dila tido..saje maen tindih2 badan die..aku tindih kaki atas perut die..pastu die kate x boleh bernafas..aku tanye die

'awk nafas ikot perut ker?bkn ikot mulut ngan idung je ker?'

'ye ar..nnt ila x boleh kembung kn perutt!'

pastu aku berhenti..5 minit..10 minit..15 minit..still x bleh tido..aku maen tiup muka dila..mase tue mmg die mate ngantuk giler..aku tiup kuat2 sampai nak terpercik air liur..pastu die bukak mate bulat giler.. masam gile muke pastu biji mate merah..huh~ terkesima aku..tros aku alih hadap tingkap.

tapi bkn ini yg aku nk sampaikan..begini.baru2 ini mak ade suh aku masuk kan gambar die dlm blog..ewah2 makkk..nak vogue jugak mcm aku...pastu abg aku pulak suh...pastu dilah...gua dah stress...aku dah mcm...apehal nak kene wat sume nih?!!
tapi sebagai anak serta adik beradik yg solehah,aku buat laaa...

first of all..FARAH ADILAH BT MOHAMED JAMEL @ dila @ dylla @ donald duck
aku mule kan dgn dila pasal dulu2 mmg aku ade nk wat entry pasal die..tpi entah mmmne asyik luper +*mcm x perlu jer*..pastu kesian sebab die nak tgk wayang citer pisau cukur utk kali keduaaaaa...tapi aku mmg mls tahap sundel bolong..mule2 ckp nk pegi ari isnin..pastu kensel bwk ari selase..pastu kensel sbb die ade klas ngaji pastu die ckp.."xpe arr..lps raye.."
mcm lawak pon ade..die yg beriye2 ugut aku suh ikot pastu die jugak yg banyak acare bagai...aku x kesah kua asalkan ade org nak payung..so dila mmg seorang yg suke menabung jadi mmg menjadi kewajiban aku arr utk tolong korek kan tabung.*dila nih kaye dol..aku pon terkejut tgk duit die..pergh.kelas satu punyer penabung*haih..kene wat baek dgn die lepas nih nmpaknye.
ehek..dila nih mmg esaited kalo nak join2 rombongan sekolah..pergi perkhemahan..siap packing seminggu sebelum..kadang2 aku pon konpius..adek aku nih nak pergi camping ke pegi haji?bwk brg mcm xnak balik umah dah.
erm..around bln 7 lepas,die ikot rombongan skolah pegi KL..kirer mmg esaited terlebeh ar..mlm tido sengih2 x tentu pasal..aku tgk pon seram..kene sampuk jin tanah ke hape minah bonsai nih?padehal kalau ikotkan selalu jer aku bwk die gie kl..tapi die kate..die nak pegi melawat muzium,aquaria,royal selangor..owh oke..memang takkk ah aku nak bwk die tmpt mcm tu..boleh kene darah tgi mendadak.*siap dlu kalo ayah aku bwk,aku rase cam nak ckp.."xper kami tunggu diluar saje" tpi x brani pasal ayah aku garang*mne x nye wey..dulu kitorang duk pahang..so bile pegi kl..ayah aku xde ke laen..bwk kami gie muzium2..aku dah rse cm cramp kaki..sejarah2 mlaysia nih mmg aku dah khatam sampai ke sulawesi ..jadi biler dila pegi kl, mak beri ar die duit 50 ringgit...wah-wah-wah..bkn makanan cikgu served kan ker?pastu mak kate xpe,beli cenderemate.aku dah stress..aku kalo kua..asyik kene dgr mak marah dulu dlm dua tige slot..bru dapat duit..c'mon ar mak..adek pon nak beli CENDERAMATA jugakkk!

pastu biler balik aku tgk die bawak balik anak patung harimau..wane putih..tapi sekarang dah berat ke kuning kehitaman..biler kenang balik ..waktu darjah 6,aku ikot rombongan pegi cameron highland..aku tgk kawan2 aku beli sayur bagai..aku jeles jadi aku pon beli mcm2..dari tomato..cili..terung bawak ker kotak teh..padahal mak aku pegi kursus 3 minggu..bkn nye ade org nak masak pon..biler balik,ayah aku dah pelik +"pehal anak aku dah mcm penyeludup sayuran nih?"..sape nak masak mende2 tuh sume..aku ckp,kawan aku sume beli jdi aku *konon xnk kalah arr*..last2 sayur sume jadi jeruk jer dlm peti ais.
jadi aku rse dila lagi orait arr dari aku..wuuu~

oke tuh jer arr pasal die..stress aku citer panjang pasal die!

AHMAD AZLAN B MOHAMED JAMEL @ bum...bummm citttt @ hippo baka afrika


abg aku nih mse zaman KRU dulu selim jer..kadang2 aku rse die cam yusry pon ade...hakhakhak..kalah model tummythree*entah-aku-x-reti-eja*
entah sejak bile jadi palmbotol pon aku x taw..die nih slalu jer exersice tapi x turun2 lemak-lemak tepu..tapi abg aku selalu rase die begitu comel dan gebu.
member aku pon x abeh2 suh aku kim salam kat abg aku..*aku dah geleng2 kepale*dorang mmg ske dgn mamat montel agaknye.tapi mak aku suh aku pulak yg kawal makan padehal BMI aku abnormal beb..anoerozia dan nak ke bulimia..aku syak lemak aku byk transfer kat abg aku ar.pastu abg aku nih die suke jadi kan aku punching bag die secare curi...haaa..nie mmg aku stress.pastu die ske makan buntut ayam..hahaha..buntut ayam madu pon sodappp!

NORLIA BT ABDULLAH @ mama hottt


ini emak saye..beliau suke pergi kelas memasak dan buwat kuih muih dan roti-roti juge..kadang2 sampai aku rse perut dah jadi mesin experimen.mak saye seorang cool..die suke mengigau mlm2..aku kalo tgh layan tenet dlm bilik pon terkejut dgn aksi separe sedar beliau.mak suke masak2 pastu kuali + periuk+ mangkuk sume akuuuuuuu jugak yg kene setel kan...stress.

pasal emak x boleh tulih byk2..pasal itu sume private n confidential.*yg pasti rendang mak sedap wok*

pasal nadia n paez laen kali arr weh..dorang pon x suh aku citer pape..so apehal aku nak bukak pekung di dada nihhh..jadi letak gambar je ar..karang touching x tentu pasal pulakkk!

*alamak ..tibe-tibe rindu kat budak klass..

cis!rindu nak lawan counter strike ngan ehsan dlm klass comp lab.kitorang sme2 x reti maen..tapi degil tahap x igt nak maen jugak..pastu biler x jumper musuh,men tembak jer askar sendiri..ahh!askar yahudi kott..bkn nye tentera bergajah abrahah!kirernye aku dah tolong ar bunuh tentera yahudi beberape kerat..

agak2 dpt tolong palestin x?..ehek.

No comments: