Friday, June 5, 2009

selagi aku belom makan!

puas jugalah aku piki nak letaktajuk entry ape..grand x??*x grand pon aku pedulik aper!!pepun...i'm back!!..hoho..biler plak aku lari..?publisiti murahan..!aku masih lagi kat atas bumi nie..saje eksyen konon2 pergi bawak diri pegi LA(pehal nie??!)..

oke2..aku taw korang x nk pon dgr aku merapu meroyan kat tgh2 blog nie..so aku just menulih perkara2 penting jer*ape yg penting sgt kalau setakat tulih mende2 remeh2 kat blog nie??yeah..yeah!!woman is complicated...sudaah!!!!kn aku kate cukup merepek..dasar x tahu malu punyer perempuan!!

ishhh!dah terlebeh emo..silly me..


oke2..actually aku ade ura-ura terlebeh meroyan malam nie sbb kakak aku x jdi nk bwk aku tgk wayang..tgk syurga cinta..sebenarnye aku da tgk da citer tue..tpi gua teringin bangat makan pop corn..rase hampa dihati..usah dikate..umpame kekasih korang curang tapi die beritahu kamu yg die curang kerana tak mahu di anggap pengkhianat kekonon nak jdi boifren yg mithali!..pastu korang dgr lagu..ingin ku tahu_erra fazira..pergh!sinonim jugak laa walaupon antonim dgr cerita sebenar aku..aku bile tgh frust mmg begini..dgn suasana mlm yg ala2 nk hujan nih..mmg agak seram jugak lah..haih!eh.kaw dah kelaen dah nih whydaa!..balik skang!!!!

niat sebenar xnak pon berblog-ing arini..tpi bile mengenang kan korang da pelbagai entry telah dipublish..mana mungkin aku kene tgl dibelakang..aku x relaa!jadi aku pon pegi kt login dan aku pon in!!..good..good..tahniah utk anda!

sekejap ek..ape aku nk ckp tdi?haa..aku bru jer abeh layan citer little mermaid..nie sume anes punyer pasal!die ar yg suh aku tgk citer echanted..tgk skg..x pepasal aku layan sume citer dongeng lagenda!..tpi baru aku taw skg rupe2 nye dlm citer beauty and the beast,beast die last2 jdi jejaka kacak dan mermaid tuka jdi manusia ade kaki..sekarang aku dah tahu..aku dah tahu!!ya allah..aku dah tahu..aku dah tahu segala2 nya!terima kasih anis..terima kasih!*yar..aku sedar aku wanita yg berhati lembut..

oke sudah2..aku dah tak nk merepek lebih2..cume aku nk beritahu cita-cita yg baru aku terpikir siang tadi..i want to be a superstar!!?..betul2 aku taw mmg annoying aku cakap macamnie..jadi aku tuka cita-cita..pikir punyer pikir..last2 aku nak jadi pengarah filem..yay!..tapi macam annoying jugak!..abeh tue aku nak jadi aper?reporter??..ahh..aku x ske ar wat2 gosip bagaii..nak main keja2 dgn dato2..berebut nak letak mickrofon kat mulut menteri mase die nak beri ucapan..jadah??!

apekah aku harus jadi penulis skrip?..lalu aku pon pegi ar google..aku tulih perkataan yg berbunyi begini..'how to make a script?'...tapi yg kua..'how to make a cake'..ikan tongkol btoi!!..punah impian dan semangat bekobar2 aku..dah laa lapoo!

jadi aku tutup laptop dam msk dlm bilik..aku amik alat2 mekap..aku pon maen touch up muka..syok weh!..laki pon bley try..pasti seronok..percaya saya!..abeh aku maen mekap2..aku pon aku pegi lepak kat ruang tamu..family sume kua..berteluku ar aku sambil meniarap urut2 kaki aku yg lenguh..mebi aku tido stail taichi malam tadi..herm..

sebelom kua..mak aku da pesan suh kemas rumah..tpi korang pon taw ar..kalo dah sifat2 malas sudah mule merebak dlm padan aku,sume sistem saraf pon jem..ape la daye aku utk melawannya!aku pon duk2 dan semase aku hampir tertido..pintu rumah diketuk dari luar..

oh em ji!!mak da balik rupenye..aku pon relax2 ar bukak pintu..rumah bersepah aku x heran psl aku dah inform kt mak aku kt tepon yg aku sakit kaki xley basuh pinggan..owh..luper lagi..aku basuh pinggan gne kaki..nie mak aku yg cakap..aku basuh pingan gune kaki siang tadi..

elok jer aku bukak pintu..abang aku kate muke aku macam MAK NYAH!..cinabeng..punyer ar penat aku mekap..kurang2 cakap ar muke aku cam eva longoria ker..nih.mak nyah??sape x panas..argh!tapi aku sedar..muka aku memang menawan walaupon x mandi lagi..syedap u!!

yes!akhirnye aku sudah update utk kali ini..terima kasih tuhan..terima kasih peminat2 yg menanti keluaran entry saye(korang wat punyer mcm stail ziana zain beri ucapan semperna keluaran album ke 4 die..wat jgn tak buat!!)

oke..i'll be back!

papai..
*ambik jage..(korang translate dalam bi sendiri okey!!)



pesanan kerajaan:sori wey..tulisan kecik..aku da try ubah..tapi x berjaya..!!..teros kan berjuang..teruskan..gambate!

No comments: