Monday, June 15, 2009

tag by alya yg comey lotey..

Been tagged by alya comey..


1. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri??
- erm..fish n chip beserta milo ais tpi tue duit mak aku..pada mulanya aku nk gne duit nadia tpi die x beri jdi bukak wallet mak aku ade duit 50 ringgit(duit mak aku,duit aku juga dehh..)

2. apakah bende paling penting dlm hidup kamu?
- kalo bende tue kire barang ar kn??apa ek??..rase2nye toilet kot..pasal kalo xde toilet,camne nk melabur ..

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??
- dalam laut best jugak..ala2 little mermaid gitu..aw..aw..

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
- hingga ke alam kuburrrrrrr..pergh!serem la pulook..

5. Adakah anda sedang dilamun cinta??
- pewiittt..kaw sume nk taw!

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??
- restaurant yg terdpt di indon..masakan sunda..

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
- aloh..x igt laa..i nie terlalu rajin membace dan membeli sampai2 x terbace..

8. Apakah nama penuh kamu??
- farah wahidah bt mohamed jamel @ eva longoria anak perempuan susilo bambang yudoiyono..(i'm mix)

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak??
-mami dan papi lah!!

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??
- apa mungkin tiada akhirnya??!!..apa mungkin??nooooooooooo!*oke,aku da emo..

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.

- mye yg diminta belanja wat curly

- anes yg punggung nya dimasuki cengkerik..*semoga cepat sembuh..

- alya..kiter rapat ke kak oiii??ha3..

- anisah..cewek kelate soon..

- aien..nnti aku dah ade handphone,kiter maen2 miss cal jer oke..

- zul..komaen kaw ek..name anak pon da planning..eklish ek!haa..nk tersembur air liur aku sebut..

- aizat..ceh..aku nie dah nk masuk same tempat blaja baru nk ngaku kawan..ha3!

-seseorang yg pnah baek dahulu*tiru anis..kiter kan kawan baek!!

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri??
- yes3!tiap2 ptg aku akn ke sg utk menyental kain..buih sabun breeze akn mengalir kedlm sungai dan pabila aku ingin berendam dalam air itu..terasa2 didlm mulutku tertelan air sabun nya..pahit sekali!!

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
- bali...hawai..bley pakai bikini..hak3..

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
- alya dah lame x mkn nasik x silap aku..gua tabik lo!

- mempunyai boifren yg tidak diragui kejantanannya..

- bru pulang dri langkawi..

- suke menangkap gambar dgn kamera nya yg superb!

- pernah menjadi rakan sekelas ku yg menawan*macam x kene saje dgn kehendak soalan?

15. 8 perkara yang amat saya gilai??
- tidoo..terapi terbaek..
- ym-ing
- melantak sampai senak..
- tgk wayang di jj
- melukis dimuka sendiri*pade yg x paham..mekap oke..mekap!!
- duit mana kaw duit!!
- menyanyi ketika membasuh pinggan supaya jiran arab disebelah rumah tertarik akan suara ku yg merdu
- fairlady selonggok!


16. Pelukan atau ciuman??
- dua2 pon bernas!

17. 8 perkataan yang sering diucapkan??
-adoi maleh nye!
- ek ele!
- alamm mak!
- asyik2 adek je kene wat!
- balik2 aku..balik2 aku!
- mak malam nih makan ape?
- chop!mlm nih adek gne laptop..
- nadia,nk tgk wayang x?


18. 8 buah buku yang paling baru di baca??
- surat khabar edisi 1998

- novel

- harakah

- ma ja lah lucahh kah??

- buku cara2 memikat hati to'ki..??

- buku lima..


- penumbuk nak??


19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??
- 4 non blondes
- demi cinta..sedap weyh..
- wonderwall
- unforgiven
- twinkle2 little star
- new classic
- permaisuri.
- lagu ciptaan sendiri..


20. Mari men'TAG' 8 orang lain...
- maisarah
-anis
- alya.
- kakak alya
-kakak aku
- sedara kuh,kak su
- sesiape yg ign dirinya di tag..

No comments: