Saturday, June 20, 2009

blues buat cik cengkerik dan cik curly~

assalamualaikum dan selamat petang warga kuburr sekalian!
oke..di kesempatan nie aku ingin umum yg aku x iron bju lagi utk kenduri kesyukuran yg anis nak wat mlm nih...semperna aper??..semperna die nak msk universitiii..anis dpt mne..??anis dpt mane??hak3..anis dpt uitm perak*jgn nangis2..mlm2 sebelom tido kaw call aku oke!..aku nk beri citer hantu..

mlm nih aku pakai bju kurung wane itam beserta selendang hitam jugak yg aku beli dengan harga 10 ringgit kat seksyen 1..erm nyampah..aku beli banyak2 x dpt harge kurang..:-(..mlm nih aku tampil bergaya ala2 normala samsudin dan perlu berperangai mcm cat women supaya cik maisarah x ugut nak mintak duit pasal die nak curly rambut die ..yer..aku sgt kaya nk bayar rambut kaw!!sangat kayaaa!..berkayap aku nyah oiii~

oke citer lain pulak!..erm..mak skang tgh active bukak blog membe2 die..owh..blog aku amat diharamkan mak aku bukak..sirim pon takut nk establish ..nih kan pulak mak aku nk lulus kan..no way!

ari tue mak aku nk tgk gambar yg aku letak kat entry lepas2..aku juz tunjuk gambar2 jer..xnak mak aku bce ayat2 aku yg super siyal..tibe2..laptop hang..oppp ooo~
x dapek den nk nolong..mak terbace ler sedikit bait2 ayat aku nih..(bait-bait tuh!)..pastu tetibe mak pon nak wat blog..haa??..pastu mak suh dylla tolong wat email??makin aku x paham..blog mak aku kenape dylla yg kene update kn??..u all paham ker?..oke,x payah paham.

akceli..aku mcm malas nk gie umah anes*alammak.kantoi.sudah.
xpe2 aku gi anes..aku gie..kaw tunggu kat umah diam n stay tuned..pffft.

bkn malas sebenarnye*whyda da ckp berbelit.

cumaa..aku maseh x beli ape2 utk sesi kemasukan ke pusat pengajian tinggi nih*sengaja highlight supaya u all taw yg aku nih educated jugak walaupon waktu form 5 selalu anta buku latihan yg x siap n tergagap jawab bile cikgu rosni tanye soalan sejarah pasal monarki..

bkn ape..(bkn ape pulok..tadi akceli pastu cuma..pasnih ape lagiii?)
aku bru pasan yg aku x prepare satu habok pon nk beli brg2..xkn aku nk wat stail skul dlu..sume maen redah jer..kali nih kene berfikir secare bijak dan pintar + bernas...
aku kene wat to-do-list..

baldi..cebok.. hanger sume aku amik kakak aku punyer jer..balik2 aku kene pakai yg 2nd..benciiii!

aku ingat nk beli laptop..*Ha3..aku taw aku daa gedik!..aku siap cakap kat mak aku aku nk pakai vaoi kaler coklat..
aku dah usul dah kat mak aku ttg perkare nih..ade ke patut die suh aku bawak komputer yg gedabak skali dgn desktop??!..ohh..c'mon mak..c'mon!!..jgn laa wat adek mcmnih!

oke laa..aku nk bersiap2 dan bermandi bunga dulu supaya mak terbuka pntu hati jiwa raga nya utk belikan aku laptop bukan desktop..amin.

warkah buat anis:..mak kaw masak aper?..lapoooo.

No comments: