Sunday, May 24, 2009

along ku yg giler glamer~

kini abg ku mampu tersenyum riak+ gedik sbb aku wat entry khas taraf jula juli bintang 5 psl die..actually die yg pkse2 aku wat pasal die so terpakse laa aku mencemar duli psl dia pulak nie..adoi..virus gagak dah masuk nie!

first of all(aku bese wat nie laa kalo nk start essay bi sampai teacher noraidah kate dah takde intro lain ker..pastu kalo bm..muktakhir ini).eleh sukati ar..essay aku..oke dah melalut..

aku nk kabo kat org2 kampung sekalian!!!

ahmad azlan bin mohamed jamel@ gagak hitam dah lulus jpj dgn sekali lafaz..hoho..aku bkn caye sgt die nie..aku syak die ngorat pakcik jpj tue ar..abg aku nie bkn kirer laki ke perempuan..dia ambik sume..aku sangsi sket nie..haih!

sebenarnye abg aku nie dah lamer da reti bwk kete tpi bpak liat n kurang kenyal nak wat lesen..tpi setelah atok aku memberi tilawah kepada nye..die pon wat le..lagipon kami ingin menghadiri perkahwinan sedare2 kami di johor(sedare belah mne pon aku da konpius nie..maen pergi jer)..abeh tue xkn kitorang nak pergi sane xpe lesen..lagipon 'limosin' mak aku tue kene org yg berlesen p je pakai(P stand for pondan..hik3)..

well,ckp psl kawen nie..aku nk inform sket yg abg kpd maisarah muhamad akan mendirikan rumah yg bertangga simen lalu dicat biru pade tarikh brape aribln aku tak igt..mye!nnti kaw inform..bese ar..korang igt tanpe aku,meriah ker majlis??!..xnyer..haih.tambah2 pulak aku jadi egg girl nie(haihh mye..x dpt jdi flower girl..egg girl pon orait laa)..

pastu aku nak citer lagi pasal kesadisan aku dan akak aku bershopping..lagi2 kitorang tgh kaya raya sekarang nie..ermm..membeli belah dah jadi asam garam dan hiruk pikuk kami..!!...haaa?

lepas satu..satu kedai kami wat treasure hunt..sampai ade sekali tue..kedai padini ngan levis kami msk nak masuk 4 kali..gua dah malu gak dgn miss cina tue!..

tapi bkn tue aku nak citer..yg aku nk kabo ialah mase aku otw nk pegi mid..waktu kat tol,aku ternmpak satu myvi merah nie..cantik ar kaler nyer..terpegun laa aku..hampir menitiskan air liur jugak laa tpi maseh sempat ditepis!..aku ckp kat kakak aku..die pon pandang ar kiri..sekali ambik kaw..mamat dlm myvi tue pandang kitorang..mak!!..siyall..kami malu..mesti mamat tue perasan!!..oi..piki hensem ar kaw pakai sunglasses..wek..busuk ar!..mamat tue dah tersengih2..oh tidak!!tolong ar wey..gua dah malu!

nak dipendek kat citer..kami pon secare x sengaje ikot kete myvi tue dri belakang sebab kete tue pon nk msk mid..cis!mesti mereka ingat kami mengekorinya..aku da rse mcm paparazi da nie..

biler time nak carik parking,kakak aku tuka laluan..konon nye nk elak dari myvi tue ar..tpi last2 kami silap masuk lorong..kami masuk ring road pergi petaling..wawawa!kakak aku dah gelabah..maen pulas stereng stail org mabuk kuar zouk dah aku tgk..aku pon gelabah gak tpi berlagak steady..dlm hati aku dah berikrar xkn pandang kete lain lagi..aku akan setia pde kete aku jer walaupon x hot mcm kete org lain..(viva dihati..i promise u yg i xkan khianati hubungan kiter..i xkn flirt dgn kete lain..PERCAYA LAHHH!!)nie sume gare2 kemiangan aku mengusya kete org ar nie..arghh!

cukup laa sampai sini nukilan aku..(dah macam citer..pengalaman cuti sekolah anda di kampung halaman)

p/s:anes!..aku dah update..kaw bile lagi??..bersawang blog kaw kang..cioww!

No comments: