Wednesday, February 17, 2010

so sori versi maisarah.

dear bloggie,

hari ini aku bukak blog..lalu merayau2 mcm anak yg x bermoral ke blog-blog org laen..akhirnya aku terkesima di blog pertame aku singgah..iaitu blog cik curly.di situ aku rase sistem immune aku terencat seketika. aliran darah di arteri pon jem sementara.

oke ..fine...fine..cik curly pon nak masuk pakatan axis anes ..sume xnak jadi kroni aku dah...

entry maisarah..sile bace dgn sopan.


oke dh lme xupdate blog,ye aku twu..xpyh kau nk sebok bgthu.. aha,mls nk cite pnjg2.. cume nk ckp td de tebce blog WAHIDA.. haha agak lawak.. ha,tawu pown kau cuak si anis dh touchng.. isk isk,emosi melanda jiwa hempedu aku takkala yda meluahkn ayat2 puitis nya.. hahaha mls nk ckp byk.. wa caya sama lu la yda..

good luck ah!
hahaha ;D

kau sombonk kat UITM aku xda hal la..
adakah aku nk msk babak emosi
ouhh yda kau jgn risau aku still tabah
hahahaha

p/s: oke geng bila nk lepak...??


itulah antare carutan malaya mye atau name glamornye di kalangan pejalan kaki masjid india ialah cik curly.

disini aku berbesar hati ingin mengulas serba sedikit isi kandungan entry beliau yg berbaur emotional..barisan nasional dan gemar menaiki bas transnasional.

pertama: motif kau highlight name aku sikit punye besar???!!!!!!!!*wane orange pulak tuh*

kedua: sombong? aku tidak sombong..jauh sekali arrogant dan lupa daratan apatah lagi lautan..buwat lemas je nanti.tapi glemer tuh mmg x dapat disangkal lah kan..itu mmg aku x boleh nak ramal..keglemeran aku nih,scha al yahya pun x tergamak nak lawan.aku cukup disegani dikalangan makcik2 kafe dan digeruni oleh akak2 cleaner gare2 terhegeh2 nak mandi di shower ketika mereka sedang menyental bilik air.

ke3: entry aku pade ketika itu dikatekan sungguh puitis.
ehe..maisarah,why u always want to drop my water face ar?kaw kene paham situation.waktu tu suasane agak murung..jadi aku pilih tema org sakit.. anes tgh sentap=stress=sesame street.jadi aku kene arr pujuk die.ayat kene selit unsur sastera.aku rase silap haribulan,karyawan negare sume datang menuntut dgn aku dol!
berpeluh jugak lah aku nak karang ayat..nak susun storyline utk membangkitkan mood penuh syahdu pon satu hal..bukan mudah..berape kali aku tekan backspace.aku turut masuk kan lirik lagu zaman 80an utk anes hafal..tapi biler aku tengok2 balik..lirik tuh mcm x kene jer dgn die..patutnye lagu tuh aku beri kat kaw mye!!!ahha..*anes..sila hargai karya aku*

kau pulak mye!!..nak jumpe kau pun macam nak jumpe bekas bakal mak mertua apehal?
bila..masa dan ketika aku sombong??dari kecil lagi aku telah diterapkan semangat muhibah sesame insan ..sikit punyer x taw malu aku ni sampai org naik menyampah kaw kate aku sombong!

aku bukan ape..kau kan hot setaff..aku segan laa..aku nih kan ketot.gendut..bersesulit..berkarat..ahh! sudah keterlaluan pula aku melemparkan tohmahan pade diri aku yg hot ini.

oke..kini terlerai sudah kasih sayang.

berat same di pikul ringan same dijinjing.

same samelah kiter membanteras jenayah siber.

hidup Parti bebas..majulah Malaysia utk negare!

(-.-)'

No comments: