Friday, February 12, 2010

pelajaran.

korang ade tak subject yg korang mmg x boleh suke?

pendek kate korang x pham kenape org suke dgn subjek tuh lah.ade x?

uwa..klas this sem ade yg x best jugak..dah tuh..klas nye sampai 3 kali dalam satu minggu ..gosh~

'physically there mentally everywhere'..aku akan dapat sign-sign nih bile aku masuk kelas yg bohjan dan bosan..sumpah..kadang2 sampai terlentok lentok dibuwat nye.biler kelas start..aku pon akan start talking crap dgn member sebelah..tapi muka aku still static pandang lec sebab takut kantoi borak..kitorang keep bercakap mende merepek.. bercerita pasal budak kolej die gay..cakap pasal x saba nak balik tido laa..pak guard teruk laa..aduh tapi die memang kurang asam..terang2 kene kan aku dpn lec contohnye secare tibe2 die angkat tgn then cakap*mule2 aku agak respect jugak die..dlm borak dgn aku tuh..sempat jugak die nak tye2 soalan kan..tapi rupa rupa nye......

"madam,wahida want to ask u something.."

kepale aku terus pusing 180 darjah hadap die..????!!! what the..!?

menyempat pulak die prank aku

oh my~aku mula laa gelabah ayam....

"no madam.i have nothing to say..i mean..err.. does anyone know how to solve this??i can't find it yet."

tangan aku jgn cakap arr time tuh.shaking abes..haih..memang sengaje carik jalan nak mintak pelempang...

die pulak boleh buwat muke stone.oke man...u own me yah!

tapi betul..kelas itu mmg sungguh sungguh x menarik..setiap kali aku datang..keje aku adelah mengira detik biler nak abes..ahah..sori madam.. aku try nak minat..tapi tetap x boleh..oh kamon..cakap pasal grammar..past tense..present..memang mengundang kecelaruan minda saja!

agak2 keterlaluan x kalau aku kate..aku dtg klass die just nak tick attendant..hee (-_-)"

No comments: