Thursday, February 11, 2010

cuti-cuti malaysia

assalamualaikum dunia!

adekah anda percaya yg sudah 4 hari saye tidak melayari internet gare2 WiFi uni rosak?

adekah anda percaye yg sudah 4 hari saye tidak membace cerpen secare online?

adekah anda percaye yg sudah 4 hari saye tidak berjogging di blog org..mcmmne nk kurus nih?

pelbagai persolan mungkin bermain di fikiran anda bukan..

samaada aku cube menagih simpati..mengadu domba..

meraih undi *?*

pro kerajaan ataupun parti pembangkang...*?*


maaf kerane aku terlebih sebak..aku mudah touching bila melibatkan masalah penyambungan internet sehinggakan terbawak bawak isu politik.

cuba anda bayangkan..aku penat mengukurkan jalan utk pulang ke hostel dgn harapan balik bilik boleh bukak laptop.

tapi harapan jadi haram.

memang x beri can langsung utk aku menjalankan tanggungjawab aku sebagai stalker paling berjaye di facebook.

biler tenet x dapat..aku pon lemah..tenat sudah umpama pil pil cik ke ta un pade aku.

minggu nih gile stress tanpe kehadiran tenet.balik bilik menganga laa aku keseorangan.termenung sorang-sorang.merintih kesepian.

utk mereda kan kesunyian..aku pon jadi kumbang merayap di bilik org laen.mengacau insan2 yg sedang bertungkus lumus stadi kerane keesokan hari nya ade quiz dan test.
bilik yg sering menjadi mangse nye tidak laen dan tidak bukan..bilik kak fida,nudt,kak izzah serta kak yatie chomeyl.

dorang mcm teletubies kerana sungguh comey+ hot n spicy+gorgeous spt gorgon +manis mcm gula melaka dan aku wajib mandi hadas besar selepas ini kerana telah menipu terang terangan.

tapi kini aku gembira dan sudah boleh bertenang kerane sudah selamat mendarat di marmar rumah yg ternyata signal WiFi nya..poweR eeerrr...rrrr.r..r~

jadi boleh la aku bergosip dgn lancar sekarang.

mid term break baru bermula tapi aku maseh kurang fokus hidup utk cuti ini.

tapi aku telah shortlist kan antare aktiviti2 berteraskan riadah dan berkonsep kan foya foya.

1:kemas rumah yg sudah persis kapal yg hampir karam di karambunai.

2:menziarah mid valley.

3:mengutip buah orange di pasaraya berdekatan semperna thn baru cina ini.

4:memakse secare kejam aizat dan haziq menemani aku ber bbq di sg congkak.

5:menyiapkn esaimen mengenai perniagaan ikan masin jeruk dlm bentuk industri kecil sederhana.

6:menyiapkan power point CTU.

7:practice speaking utk speaking test.*sumpah tadi practice dpn madam afidah berabuk broken english..tue belum campur nervousness dgn aircon sikit punyer sejuk!

ops aku lupe..ini kan blog bukan nye planner..

beriyer je aku nak list list bagai ..mcm aku ikut rules sgt..

jadi shut up and drive sahaja okei~

selamat bercuti dan kong xi fa cai.

No comments: