Saturday, October 3, 2009

tuelaaa..sape suh wat keje last minute..ahh!bising ah kaw!

ALKISAH ,wah,bile lame x update..tgn pon tergetar2.aku bkn nye xnak update tapi wireless yg agak agak x clear nih ar punce2 nye.oke,punce laen plak..aku telah dibanjiri dgn lambakan esaimen tertangguh..test tertunggang terbalik.adoi!..ckp pasal esaimen..semalam aku wat 2 3 kali keje yg same.begini.semalam laptop tibe-tibe wat hal..dah ar faten xde..terkontang kanting aku..gile terase lumpuh anggota urat saraf... nih tgh wat esaimen dgn tekun nih kirernye.aku pon biar ar kejap ar konon,nk bagi laptop relaks2 sket.maybe die terkejut agaknye apehal la tuan aku nih tetibe terlebih dos rajin nye? ..sekali kaw..20 minit x elok2 gak..aku dah rse nak sepak terajang..tapi kang org igt aku nie the rock tgk masak pulak*versi nyah*.jadi aku pon redha je ar..*haih.keje aku asyik kene redha jer.aku pon tutup jer.bukak balik.buatt balik mende yg same.skali aku check2..keje aku dah outomatik save...oooooooke!..aku agaaaaak tulul di situu tq.pstu keadaan berjln spt bese.aku wat keje dgn tawaduk nye.skali faten balik.muke dah bersinar sbb lulus ptptn.tadi kemain serabut..itu x lengkap ar..setem hasil salah lekat laa..ini x print laa..cop x nampak ar..pening btoi!..tapi kami boleh menang ar kalo ade 'pertandingan last minute student'..tapi aku mesti tempat kedua jer..tempat pertama FATEN!!!!! ar..ngeh3! pastu kitorang sambung wat keje..berlatarkan lagu techno..gile sakit telinge..!kami wat keje berdua jer..bertungkus lumus siapkan keje bersama2.kak yana n kak fatin ade trip.haih agak syok jugak jadi budak tourism nih..kami ade niat nak ikot jugak..tapi bayar sampai 200 ringgit tue agak x berkemampuan la nyah tapi ade diskaun jugak tpi tetap x mampu nyah!!!kalo free pasti keje2 mengampu akan berlaku di situ!heee~!oke.itu saje utk sesi kali ini..gambar bawah nih aku yg edit oke...mmg x lawa la kan sbb aku bkn photografer ke ape.jadi layannnnnnn.....!

rumate yg gile xde keje nak wat..tanpe ku sedari final lagi 2 minggu..omaigod..weh!aku perlukan kata2 perangsang skg..tulun2!






No comments: