Wednesday, October 14, 2009

menyempat jer~

first time berblogging bagai dlm library nih..adoi..adoi..bangge tahap x igt nih*hek3!
jam sekarang menunjukkn pukul 1.45 p.m waktu seoul barangkali..

tgu faten buwat discussion group agak lame la jugak kn..sigh*

tdi aku igt nk tgu jer die kat meja sambil bce majalah LIBUR beb!tpi gile jiwa kacau jadi nye..
aku nak dload past year paper pun x bley pasal pendrive tgl kat bilik.lagipon giler ape nk dload guna pc library!..ladang virus kot..malas aku nak scan2 segale..silap aribln hilang keje aku.

oke..arini agak mendung jer.pagi tdi ujan amatlah lebat.*asal da mcm tukang kaji cuaca nih wahidah?*

selain tue,ari nih ari yg sedey pasal pak sedare aku meninggal dunia..ouh,actually mlm tdi,tpi kebumi arinih..takziah...erm ,selang setahun je dgn arwah ayah aku..

al-fatihah buwat arwah ayah n arwah pak uda..semoga roh nya dicucuri rahmat..amin~

No comments: