Sunday, October 18, 2009

gigitan kehidupan


ingatan utk dia yg pernah hadir dlm idup aku

Ingatan utk die yg pernah same same lalui ‘waktu itu’ dgn aku.

Ingatan utk hari2 yg pernah jadi half dari aku.

Lantak ar nak cakap aku nih tengah berkarat jiwang..lantak..

Aku pon x taw nk create camne ape yg aku tgh feel nih..soooo..aku juz throw out kat cnie n maen bedal je tulis..oke x oke..itu yg aku nak tulih..jadi..gituu laaaah!

Owh..aku rindu die..even dah setahun lebih..kadang2 aku harap die dtg balik..kadang2 aku harap nih sume mimpi..tapi aku tau in real die xde pon..

Kenangan tuh best kan..kenangan yg kiter x boleh nak ulang macam wat final yg kiter x past paper then bleh repeat next sem..kenangan yg kekal kenangan..bagi aku mungkin cerite nye sedih..tapi kenangan lah yg masih bertanda dlm hati aku..

There could be beauty in tragedy..tapii bkn tragedy..more kepade takdir..anyway.

15.6.2008

-hari yg aku rase dah x lengkap

-frust mcm ape tah!

-hari yg aku mmg giler fail emotional management.*4 hari sebelum jugak*

-rse super duper punyer terkilan..

-simpan bunch of harapan yg sememangnye dah xde.

Kadang2 aku pikir..kalau aku boleh ulang waktu yg hilang..yg dah yg terbuang..kalau boleh hilangkan pedih mcm pakai pemadam hilangkan ape yg kiter tulih or tekan backspace..tapi x boleh..even nak anti clockwise kan jam pon x ubah ape2..tetap x dtg balik..jadi aku kene nangis ke.?..nak nyesal hantuk2 kepale kat dinding?.go with suffer?...perasaan yg aku rse bkn boleh switch off atau switch on anytime..jdi macammne?..

Macam nih..semua nie bergantung kepade penerimaan kiter..sejauh mane kiter syg seseorang..

Mungkin selame nih kiter sayang jer org tuh..tapi kiter lupe yg kiter cinta akan pergi tibe2..yg kiter damba zuppp..hilang!

Jadi kiter kene get ready arr..jgn sedey2 sgt even pain ain’t crime. kalau dah jodoh pertemuan setakat yg itu..itu je laa..sekurang2 nye kiter ade kenangan..kenangan kn tetap same.n kekal kenangan.

Cume biler rindu..perasaan sedih mesti dtg..kiter akan igt waktu kiter laugh+ tear..tapi it’s alright lahh..he has had his fair share of living.

Now..today..after a year.

Aku dah buwat desicion to move on..

Happy kn yg maseh tinggal..yg maseh ade dgn kite..dorang jugak antare concrete sebab life for.

Lagipon hanya kene pisah dgn satu garis..between life n death.

So DOA is the best contact!

To ayah..i love u..

More more n more.

No comments: