Friday, October 23, 2009

voguedavass.

assalamualaikum dan slm perpaduan.
ayuh aku sampaikan ape yg telah berlaku sepnjang minggu2 terakhir sebelum final yg bakal menjelang 28 aribln nih..bagi aku minggu nih agak tough pade aku yg seorang last minuter sejati.minggu ni la kene ade presentation..minggu ni ade test..minggu nie ade quiz..minggu ni la kene submit esaimen yg 3 bln punye keje dan diprint pade dinihari isnin..agak terkejar2 ..kehulur ke hilir..nak carik tempat print..photostat..kalo ikot kan mmg nk print mende alah tu sume kat kolej jer..tapi gare2 faten yg print borang ptptn die yg selambak tuh menyebabkan akak2 printer sume jatuh bankrup on da spot.sume off line time2 aku nak wat keje..gile penuh getir hidup aku.tpi aku stay kool.berdoa lecturer kene demam campak..bia die cuti bersame keluarge..lambat sket anta.tapi die nak jugak ptg khamis tuh..dah laa ade test csc..mmg bengkek ar aku kan..jadi selesai jer aku jwb test,aku tros blah pegi tempat photostat tuh..hati gile ceria sebab dpt jawab dgn jaya nya test..padehal stat bace sehari sebelum..aku nih kirer boleh tergolong dlm pelajar2 genius yg x terpolish lagi laa kepandaian die..mule2 sampai kat tmpat nak photostat tuh..aku print sendiri je esaimen..mule2 aku masukkn pendrive..skali x lepas..aku tonyoh2 ar kan sampai abg photostat tuh kate.."relax ar weh..dah nak terjatuh da pc tuh"..aku pon cebik comey arkan nak mintak simpati sambil berkata"bang..nih asal x lepas nih bang..x byk kali sye try nih.."..dgn selambe badak air nye abang tuh..tarik pendrive aku dan die masukkn ke tempat sepatutnye..*oke..aku realize time2 tuh jugak yg aku buta i.t..*..dah laa waktu tuh aku ade usya 3 org mamat yg boleh tahan kacak nye kan..tapi aku x berani taruh harapan terlalu tinggi..takut dorang gay laa..*gaye mcm dorang syok sgt aku ar kan*..tapi dorang stok x boleh wat laki..wat keje last minute..kalo kawen ngan aku wat jatuh institusi rumah tangge saja.dah siap print bagai..aku pon tunggu turn nak binding pulak..sementare tgu tuh..aku gne waktu2 senggang aku dgn borak2 dgn abg photostat yg debab2 itu..hee..kitorang borak dari kenape aku x apply ptptn smpai ke nasihat suruh aku ubah nasib keluarge tuh..sedar2 aku aku tgk aku punye keje da siap binding..dorang boleh wat dunno..sekali semua jumlah rm 1.50..aku kte takpe ke bagi 10 ringgit ..die ckp x per..maybe dah kaye..pagi tadi x kaye lagi..

haa..ckp psl pagi tadi*merujuk pade pade pagi khamis*
aku pergi photostat..sume jumlah 40 sen..aku xde duwet kecik..so..nih ape yg kitorang ckp.

whyda maintain comey:bang saye xde duit kecik nie..
abg photostat yg debab:brape awak ade?
whyda betoi2 comey: 10 ringgit..agak2 melampau x ?
abg photostat mule naik angin:kenape x bagi 50 ke seratus ker?
whyda yg crunchy lagi yummy:*gelak2 kiut disitu*
abg photostat da kool down :xpe ar..bile senang bayar ar..
whyda hot2 heat: jap2 saye carik..*sesi menyelongkar beg berlaku disitu..*
akhirnye ade..ngam2 40 sen.

whyda beauty:nah..setel bang!
abg photostat the beast:ade pon..tenkui..

aku pon blah gie klas..*konklusi nye disitu..korang wat laa pembedahan plastik amik muke cam aku..sejuk jer ati abg photostat tgk..nak marah2 lame2 pon x jln beb!haha.

pastu aku gie kelas..oleh kerane itu klas terakhir utk sem nih..ade ar sesi2 lage2 pipi gitu..sume nak maen lage pipi kn sampai naik kebas muke aku bile jerawat2 batu dorang landing kat pipi aku..tegak je aku..sakit pon ade hantuk2 kepale..pastu..ade csc test..si haziq*ex skulmate*duduk sebelah aku dlm cubaan utk konspirasi mengcopy jawapan aku dan mengpaste dlm paper die..waktu tuh baru nak mengaku aku sahabat maen guli die waktu kecik2 dlu padehal kenal waktu form 4...lecturer plak da warning sape nak tengok die bertukar jadi atomen..menirulah..haha..gile comey kalo atomen perempuan..peknen plak tuh..ngeh2!*madam aku nie wanita..name pon panggil madam kan pastu die mengandung*

oke2 sudah2..aku nk citer gambar bwh nie pulak..gambar nih di snap pade ahad ari tu sbb ade dinner masscom..wat kat padang kawat pulak tuh..semangat kesatria betoi budak2 masscom nih..ngek!
cukup..cukup..no camera pelisss!!!-puas sudah aku berteriak..tapi dorang x kenal erti lelah,asma dan strok pun.
kesian gary die demam..haa..tapi dressup x tahan tuh..pinky2..i like!haha..
ini adelah antare peminat2 aku yg didatang khas dari klass dmc 1A.."i pon syg uoll..xoxo..heee"
seronok betoi aku tgk fatin dapat amik gambar dgn aku yg sungguh glemerr nih..siap lentok2 manje gitu..*i know u want me..u know i want u..-pitbull mencelah antare kami*
huaha..giler aku wat keje gile ikot dorang nie lepak alor gajah..*jgn tanye aku alor gajah nih ape..tapi kene explain jugak dgn engkau-engkau sekalian nih..haih..alor gajah ialah sebuah pekan kecil yg terdpt dlm area melaka bandar bersejarah nih..jgn pandang rendah oke..kecik2 pekan nie pon..die ade kfc taw..tempat kaw ade ker??haa??!*tapi korang jgn wat spekulasi x tentu hale pulak tgk aku bergambar dgn perempuan 2 org tuh..aku serius x gay walaupon aku x menang dlm pertandingan pelajar paling straight ari tuh..tapi2 aku menang pelajar paling sivikkkk!*padehal maksud sivik pon aku samar2 je..aku tye mak aku,die kabo sivik nih cam ikot peraturan ar..tapi budak kelas ckp lebih kepade skema..o..keyyy..aku skema...pastu jgn nak panggil jais pulak serbu blog aku gare2 aku duduk ngan budak laki kat gambar bawah tuh..die cume lelaki yg aku 'kahwini' utk mengelakkan kene compaund 200 ringgit.

oke cukup utk sesi ini..penat dgn main ketip2 nih.
tata..jgn rindu aku sgt2 oke!

No comments: