Thursday, May 14, 2009

berdegup jantung ku..ah..ah..ah..!

..detik demi detik aku meng'countdown'kan tarikh nk msk blaja..mak..taknak..bercampur baur perasaan..nerbes..cuak..sakit perut..senak..gastrik..apendik??!..adoi..kene carik geng baru lagi..kene tido hostel lagi..adoi..adoi..

biler mengenangkan yg aku nie takut tido dlm gelap,adekah rumate aku nnt rela pasangkan lampu demi aku dikala malam yg suram ataupon aku terpakse gne candle light..?rungsing nyalah!..adekah tempat tue nnt ade hantu..pontianak..ataupon langsuir??..oh tidak!..kalo nak ade gak,jgnlah nak rasuk2 aku..

adekah boleh balik umah selalu?..aku pasti akan mengalami gejala budak2 form 1 bru dihanta ker sekolah asrama dan menangis nak balik umah selepas 2 hari berade di sekolah yg mereka igt very da best tpi selepas diragging oleh senior,mereka rse amat gerun dan trauma..owh my goshh!(versi anes)..percaye la aku yg aku jugak pnah mengalami symptom yg same sebab waktu form 1 dlu hari2 aku call mak aku dikala subuh pon belum masuk..morning sickness kah?..tapi boleh jugak aku berbangga dgn diri sendiri kerana akhirnya aku dpt abeh kan setahun aku di sekolah yg penuh mistik dan konspirasi itu walaupon hidup spt mayat idop..gileer tragik!



macammne aku nak memulakan sesuatu persahabatan..perkauman..perparitan?..owh my goshh(versi anes lagi)..abeh la aku kalo budak klass aku nnti gedik..mengade..pemalu..kerek..sombong... riak ..anak tan sri..majistret..anak raja..anakonda!!

macammne aku sorang2 menghadapi liku2 hidup di perantauan..(jarak 78 km tue kirer merantau gak kan..)..puh3!

mmg aku byk kali tuka sekolah waktu dlu2..tpi biler nak blajar kali nie lain macam pulak...kah kahkah!..ade seprais kah..kiter same2 nnti kan..!

No comments: