Tuesday, May 19, 2009

kenyataan yg pahit untuk ditelan..


wah!emo gile entry aku...saje,bia nmpak sayu awan terpilu skit..owh,tentu saje kalian pelik..pesal laa si waida nie meroyan..bengong..sewel..teleng sgt sampai letak gambar kete atas nie..adekah dato atau tan sri..vip..vvip..vvig yg beri???..owh..tidak2!!!!..tue sume fitnah!..sungguh,saya x ditaje..tpi kalau ade org nak beri gak..aku ambik jer..hee..auwww!


owh.name kete atas nie aku rase kalian dah tahu(pakai kalian ar pulok kome)..namenye fair lady..herm,mmg ngam betul ngan aku rasenye..haih..

mule2 aku taw kete nie biler aku bace majalah bapak aku.."massa"namenyer..mule2 aku belek2 bodo jer..tibe2..aik!awat hot sgt kete nie..??!aku pon teliti laa..pergh..mengancam!

sejak dari itu aku pon mula la x dpt tido lena..nak fairlady..nak fairlady..nak jugak!

tpi apakan daya..keluarga ku hanya mampu belikan aku beca..jadi aku jadi penarik beca yg teragung..oke dah melalut..

tapiade skali tue waktu along aku sedang memandu tiba2 dia bersuara..

along:wahidah!kete awak!!

zappp!aku pusing kepale 180 darjah ke kiri...aik,xde pon..yg aku nampak nissan diesel bkn nissan fairlady..

aku:mane??(dgn nada marah+rase nak lempang2 kepale abg aku)

along:nie haa

aku pusing kanan..oh yeah!

aku:gilak!..warne merah dowh..!

menganga mulut aku tanpe sempat dicover..

cantik jer abang aku beri kete tue potong..huuu..

setiba di persimpangan..langkah kita tak lagi sehaluan..(tajuk lagu nora)..aku hanya melambai kereta itu..aku tegas kan disini!aku tata kete jer bukan tuan punyer kete..tq..

lepas tue abang aku teruskan perjlnn lagi..neno3!perasan ambulans biler nak potong jln..
mata aku pon ralek pandang kiri..haaa!kedai kete..dan terdapat jugak fairlady..!
alamatnyer,mengigau aku hari2..

atok aku ade suruh aku pujuk mak aku beli kete maksu aku..kete kancil..heh!lepas kat aku kete dah jadi third hand laa..atok!tolak ar kete fairlady..nak!!!!

sudah laa whyda..bising kaw nie!!

No comments: