Wednesday, March 2, 2011

old buddies.



sudah sekian lama aku tidak menfitnah dua org rakan lama aku ini.rasa hati ini x terang pula jika tidak bercerita perihal mereka yg sering memporak perandakan fikiran aku selama ini.

sudah hampir 2 bulan kami tak bertemu memandangkan masing-masing belagak macam merantau kat seberang laut.akhirnya,anis membuka langkah pertama melafazkan rindu dendam yang sudah membusuk di lubuk hatinya.beliau akhirnya mengetepikan keegoan yg menebal dlm diri..ahah..u go girl!

oleh kerana begitu terharu dgn perubahan beliau..aku akhirnya membuat anjakan paradigma dgn menukar background desktop yg selama ini sering bersilih ganti gambar jejaka dari hollywood mahupun bollywood lalu diganti gambar ini.


anis juga sudah semakin x terkawal dgn berani meluahkan kerinduannya secara terang terangan di laman sesawang facebook..gila phycho!

anes juga beranggapan bhw aku ini ibu gula nya lalu dgn sewelang2nya memperdaya aku utk belanje kehidupan sehari-hari beliau.


cukup kiter menfitnah anis..kini aku perlu beralih pada maisarah pula.




"anis n yda..blik la cpt..bile nk abis sem korg nih??!!..aku byk bnde nk story n mintak pendapat..anis dah phm skit mslh aku..tp dr cinta!(cik yda nyet nyet) aku perlukn nsht ko jgk..

blik cpt sblm aku jd giler..otak dh tepu dok umah ni beb!

p/s: kpd 2 sahabat tersyg,buat final elok2..jgn gelojoh nk siap je..bce soalan elok2 n bce buku ye nyah2 ku sekalian..jgn dok online je..aku xpe..hehehe ;p..see u all soon ya..muahh!*tiada unsur lesbian di sini..harap maklum.."

xoxox


aku x faham kenapa name aku kene ade "nyet-nyet"? ciskek engkau mye (-_-)''.


oke.memandang mereka begitu merindui aku. jadi aku juga perlu memeriahkan suasana juga nampaknya.


err..i love u too lah.*naaa... aku tahu aku sweet*

mye~anis~whyda

gambar terpaksa di cencored kan bagi mengelakkan timbul unsur-unsur gay di situ.


weh,lagu kita weh..moh layan blues!





fuh!

No comments: