Friday, February 18, 2011

cinta satay..ayam lembu kambing!

oke.minggu ini merupakan minggu yg agak sibuk bagi aku kerana dipaksa secara zahiriah oleh coach yg persis salleh yaakob utk menyiapkan score board utk volley ball.tidak kah beliau sedar bahawa sebagai pelajar yg berkualiti macam aku nih sudah sedia semak dgn esaimen yg di datangkan secara pukal?sekarang gua kene berhadapan dgn kerja-kerja pertukangan pula dgn perlu mengergaji dan mengukur kayu plywood?

tapi aku hadapi kehidupan ini dgn tabah dah tawaduk.

so bagi mengatasi stress ini, aku pun mula tercari-cari lagu yg aku sudah sedia download di dlm laptop.

elok aku bukak satu video nih..peh, intro 2 org mat salleh ini agak lawak .terus senang hati.

jake:why this love always feel like a battlefield..does love always feel like a battlefield???not..not really?(sambil pandang member die dgn muka begitu ingin tahu)

kurt:(apehal kau nak emo nih?)jake! its just a song.

the guy version is way better than jordin spark.trust me!





aku banyak juga mendgr suara-suara sumbangg bercerita yg org yg melibatkan diri dlm arena percintaan lain-lain jenis nih mmg gemar bergaduh.alamklumlah aku dah 5 tahun bersara dari bidang percintaan.pergaduhan merupakan tumor dalam percintaan .
beberapa faktor yg menjurus kepada berlaku hal ini ialah seperti cemburu,dendam,kuat mengongkong, atau kelaparan.

cis,bukan kah amat menyedihkan apabila hubungan yg sepatutnya diceriakan dgn kegembiraan tetapi ditutupi dgn pertelingkahan yg berpanjangan..sob-sob..oke murid-murid ari ini kita belajar novel konserto terakhir.

ah korang nih mmg!kalau time tgh bercinta sakan,name anak pon dah sibuk pikir..punye la panjang sampai tak cukup kotak nak isi dalam surat beranak.

tapi bila start musim gaduh..fuh..mula lah menangis kat bawah bantal..silap-silap haribulan boleh perah air mata..dah lah bantal aku jugak yg kau guna!

tiba-tiba,esok tgk dah elok balik..apadahal??gila xde perdirian!

cih!kalau dah suka..buwat cara suka weh..kalau x suka,buwat cara x suka.kau igt org nak kene jaga hati kau je ke?kau igt kau je ade hati..ade limpa?..sekali dia tinggalkan kau..haa..merana..mulalah karang ajak aku berkaroake bagai nak lepaskan perasaan sambil nyanyi lagi aris ariwatan.

tetapi

"Listen to your heart before you tell them goodbye"

nanti menyesal pulak..bantal aku jugak kau cari..duh.

No comments: