Monday, February 14, 2011

taman jiwa.




yo!

orait.jika dulu aku sering kali mengaibkan rumate aku iaitu faten hana kerana beliau terpaksa bersedudukan dgn aku sepanjang 3 sem yg getir.tapi kini semuanya hanya tinggal kenangan yg x mungkin faten lupakan.insan hot ini tidak lagi bersama-sama beliau dlm menjalani kehidupan sehari hari yg tidak terurus.hal ini kerana..beliau maseh lagi ingin terperam umpama jeruk didlm kolej manakala aku telah selamat ditendang dgn sopan oleh pihak kolej.sentap!
inilah akibatnya jika perasan nak jadi mpp tapi tak kenal sape encik sahol.*nota kecil:beliau ialah naib caunselor uitm uoll~*

tetapi kini aku sudah dapat mengesan mangsa baru sekaligus turut memegang mandat yg tinggi dlm pbsm('persatuan balik setiap minggu' yg kini lebih dikenali sbg pbsf iaitu 'persatuan balik setiapkali free').jawatan nya bukan calang2 jika hendak dibandingkan dgn aku yg hanya bergelar AJK kecil ini*humble*.

siapakah beliau?

agnes monica as known as alin gebu.ahah~

hendak di summarize kan cerita,sejak part 2 bertapa di melaka,akulah yg menjadi co-pilot alin setiap kali pulang kekampung halaman pada hujung minggu.aku jugalah yg bertanggung jawab utk menenangkan alin setiap kali beliau mengalami masalah kemurungan jikalau berlaku kesesakan lalu lintas di highway. andai saja ada samseng jalanan cube membuat onar dgn beliau pasti akan ku menenangkannya dgn mengajak beliau berselawat sambil mendendangkan lagu nasyid 90-an.bagi alin gebu ,aku ini umpama ibu angkatnya yg hot:part time pakar kaunseling, full time perunding masalah percintaan.
tapi ibu tunggal..sob-sob~

one fine day.kami dikerah bangun pagi oleh rakan2 yg kelaparan utk menjamu selera di sebuah restoran yg terdapat di bandaraya bersejarah.tepat jam 10.30 pagi kami berlepas ke bandar.

setibanya di seoul garden,masing2 sudah hilang adap ketimuran yg amat aku titik beratkan ketika makan.sudahlah makan x berhenti2 selama 4 jam lamanya sampai naik kering sup kimchi kami..tempat panggang pon dah rentung mcm muka along..auchh!



insan yg kelaparan dari kanan:apish,alin ,deena and iman.





selesai makan..masing-masing nak test kegarauan suara dgn berkaroake.

anak itik tok wi mandi dalam kolam...la..lala..


bersama si gebu~


itu dia menerima anugerah penyanyi terbaik seri angkasa bintang rtm.*unsur hitam putih digunakan utk ambil feel night club*.



tamat.

No comments: