Saturday, July 4, 2009

uitm dicelah limpa ku~

"yey yey..wahidah update...yey..yey..!!!"..."tocey..tocey..".."gile ahh..wahidah dah kembali..".."pergh..siot..wahidah dah mencapap balik kat laman maya.."*eh,ker alam maya..erm mayaaa kareenn..ataupon kareena kapoor..kapor barus..adakah ada tahu yg kapor barus bukan kapur kasut ataupon kiwi..tahukah anda?

OWKEEYY..itu mungkin antare suara2 sumbang yg kedengaran antara peng'follower' tegar aku samada yg rasmi ataupon tidak..mane taw kalau aku pon ade silent reader ker..hei!!..awas..i watching u..when u watching me without i see u watching me..when u look me in the eyes..pergh!speaking dah macam laicikang..

maaf yar sahabat handal sundal sambal sekalian..hoho..kidding2 je owkey nowk..*maknyah da aku.
ala relax ar babe..baru seminggu aku x update dah nk mengigau masing2..gilak meroyan asal..??ape HOOTTT sgt ke blog aku nie..ape VOUGE sgt ker costimize aku nih..ape kejadah nye sume ini..jawab..jawab!!..aku tahu aku nih sgt laa diminati lapisan masyarakat..taraf da macam tira bank..okey die lagi femes..admit it..tpi aku juga perlukan privasi..i need space..walaupon space shot x pernah naik sbb gayat..aku tahu...aku tahu sume tu..aku sedar..but please..peless!!
..wey seminggu..tlong ar jgn rindu dendam ngan aku..tolong arr..tolong ar jgn hujani pelbagai sms ghairah pade aku..dah ar aku nih lembab tekan keypad..*andai saja ada yg menanti penulisan blog aku..apakah ada?..


tapi bukan hal diatas ini yg aku ingin perkotak katik..atau ayam katik..serama mahupon ayam laga..TETAPI..ayam drumet.


oke..oke..nie betul..serious2!!

menjelang tarikh 27 jun yg lalu aku telah berlepas ke melaka utk melawat A famosa..*tibe2..bukan2..aku cume pergi mendaftarkan diri sebagai pelajar junior yg berhingus yg bakal dihentam senior yg mempunyai masalah mental yg dirasuk syaitoonism mungkin..

aku bertolak dalam kul 7 pagi..nk kate aku berdebar2 nk masuk..x ar sgt..nak kate nerbes..x ar jugak..nak kate x saba2 nak usya abang senior..mungkin yer..mungkin!!..sepanjang perjalan hati aku tenang..muka ibarat terkene percikan ilahi..ketika dlm perjlnan ..tetiba lagu pusara dilebuh raya pulak kuar...cis!!seram2!

sesampai jer kat perkarangan uitm..aku terase seriau..oh my god..oh man..oh no..oh..em jii..oh pelagi nih?..gila sesak..gila ramai fasilitator yg gagah perkasa yg rela menjadi petunjuk arah..*nk adek teman bang??ngeh3!..mereka maseh lagi mampu tersenyum manis walaupon matahari yg bersinar memanahkan vitamin E..tapi dulik ape aku..vitamin x vitamin..panas seumpama kantoi aku lame x mengaji..astagaaa! ma rok bukaa!

apabila sudah selamat kete di parkingkan aku pon pergi ar tempat mendaftar..tapi aku kene pergi sorang..berdikari babe..!.walaupon lipatan kain dah terkebelakang..walaopon..selendang dah senget..walapon eyeliner dah ade kesan2 penuaan..walaupon lingkaran bawah mata tampak gelap..gunalah garnier..*promote iklan..gila baik aku nih.tapi aku gagahi..

berbekalkan peluh yg bley dibuat bekalan air masin,aku pon pergi ke meja pendaftaran..
akhirnya aku ditempatkan di kolej dang anum..kenape bukan kolej jebat..hang tuah..mahupon lekir..kenapaa..kenaper..why??..seumo idop aku..x penah pon dapat roomate laki..
cukup2..tabah wahidah..kaw kuat utk harungi sume nih..

akhirnya aku dapat rumate wanita..anak mami..org penang..bile bercakap..die stail penang..aku stail pahang..biler campurkan..da macam slang org scottish kacukan mesir bunyi nye..akhirnya kami happily togethr..but dun wori ..i'm straight oke!

setelah selesai kemas2..mak pon nk pulang..pasti mereka akan merindui aku..kahkahkah..branie x rindu aku yg comey nih!..

dalam pukul 5 ptg mcmtu..aku ade briefing dari senior part 4..5 dan 6..muka2 taiko..muka2 yg sengaja wat aku nk kencing byk kali dlm sehari..pendek kate sistem pencernaan aku lancar ar time orientasi.

cakap briefing sekajap jer..sekali amik kaw!..sampai kul 3 pagi..pastu kul 4 pagi da kene bgun..ape kes?kat umah pon blom tentu kul 4 petang aku bangun..

start ar orientasi aku selama seminggu..hari2 kene bangun kul 4 pagi..tue blom kirer yg terbabas tido..teros x mandi..nk cuci muka pon x sempat..capai bju kurung..capai selendang..pang pung pang..pecut 160 kilometer sejam aku lari ke dataran..mulut berbau??..tidak2..aku sempat capai dentine jugak..hoho.


hari2 dengar ceramah..senior wat game..tapi aku...tido ar yg menjadi kebanggaan..oleh kerana terlalu taksub dgn terapi aku itu..amik kaw..senior amik gambar gne camera nikon pastu lens kalau bley nk pakai ala2 teleskop amik gambar aku..cis..tahu ar aku tido ala2 pelakon korea..x payah ar nk tangkap..!

setelah seminggu di basuh lumat..akhir aku jdi mahasiswa uitm alor gajah dalan course masscom..bangga + riak..*tue blom campor lagi gedik..bongkak..hidung tinggi..hidung belang..harimau belang..harimau bintang..cheetah sume..blom lagi!

okey ar..tue sahaja yg mampu aku lakarkan di papan skrin ini..nanti andai ada jodoh antara kita..pasti kan jumpa lagi..

tata~

No comments: