Friday, July 10, 2009

buat-buat mengerti..

okeee...welkem2 to my blog!!..ari ni aku nak citer sket tentang ketidak mengertian aku ttg perkara2 yg aku kene wat dua tiga menjak nie..

pertama tama skali ialah biler lecturer aku suruh beli buku untuk subjek2 yg dorang ajar..dorang suh beli cepat2 sbb nak gne cepat2 tpi masalah yg aku hadapi ialah biler aku gie je kat 'e-point'..*e-point ialah satu2 nya kedai buku yg terdpt di uitm lendu ini..*buku mesti sold out...go ne nye aku nk beli..bile kitorang nk beli buku kat luar..x bagi plak..kerek sgt..dah ar aku nie last minute-tor..tapiiiiiiiiiiiiiiiii...skang masalah aku da setel..cume..cume..cume..skang aku telah terbabit dgn masalah uitm yg dihinggapi virus..H1NI...ohhh emmm jiiiiiiiiii!!!!!!...OWH TIDAK...!!..owh suke jugak..sebab kami berpontensi mendapat 'cuti rehat' selama 3 hari'...tapi khabar nya..dekan x luluskan..why..why..why???!!!!!!!!!!!

eh,encik dekan yg menyerupai dj dave..tidak kah encik dekan nampak bhw sudah 4 org student part 1 yg positif H1N1??...lalu..bgaimne nasib kami ini..dah arr aku ade symptom virus itu....konklusinya disini...BERILAAA KAMI PULANG..!!!!!

antare sebab musabab yg kami patut balik ialah spt yg tertera di bwh:

1:duit daaa nak abehhhh..

2:famili dikampung sudah meroyan pgl balik*padahal bru je balik sne.

3:laptop x mampu mengeluarkan bunyi*alasan yg bernas utk balik..

4:bilik dorm xde dapur..

5:toilet xde heater

6:pak guard garang*gilaaak

7:esaimen banyak..

8:abg senior ramai gay***keciwaaa

9:last but not least...H1NI....piggy flu...no..no..no!!!

ayuh para student uitm lendu sekalian...kita mogok xnak mandi kalo xde cuti...

berkhidmat utk negara,
whyda..

No comments: