Thursday, July 16, 2009

kajang pak malau..kajang berlipat..

"penantian satu seksa yg tidak tertanggung..
oleh tubuhku yang kering dan layu...hooo"

menanti dari hari isnin..bawak ke hari selasa..tgu sampai ari rabu..last2 ari khamis bru aku taw yg student uitm boleh balik umah...haaaaaaaaaayooooooooooooooooo!!!!

cakap dekan x beri cuti..tup tup skang kami dapat cuti..mushkil juga yaa..tapi sape pedulik..ape yg penting bagi aku..aku balik..duit pon da abeh..kalo aku x balik tue keje gile name nye..org kene virus H1N1..aku kene kuarantinkan diri sendiri sbb duit da abeh..

kenape duit bleh abeh???..lagi mau tanye kenape plak..kalau da tiap2 malam ade je orang melalak kat luar pintu bilik ..jual makanan..sekejap2 jual jambu...jambu..jambu..
dadih...dadih...nasi goreng peria..nasi goreng peria..ergh!sedap ker peria...?

oke2..tutup citer pasal peria dan dadih tadi.
sekarang aku nak kabo pasal induction..bukan injectionnn..

selaku pelajar part 1 kami2 yg diklasifikasi kan sebagai budak bawahan terpaksa kehulur kehilir terhegeh2 pergi cari senior part 5 utk dpt kan tanda tangan diorang..nasib baik ar blok aku nih ade 13 org je part 5..kalo 130?..maw meroyan aku tgh2 blok nih.

malam tadi..aku dgn lily dan faten pegi ar merantau ke bilik senior part 5..ade yg nak beri tanda tangan ..tapi aku kene menari pulak dah..!..yg kua lagu rentak tehcno..aku menari da macam zapin ape kes??..pastu aku kene bace peraturan kolej dalam bhs "O"..siswi2..kene sebut "soswo"..pergh!..nak abeh kan satu line pon hampir2 nak terberak rasenye..tue blom campur lagi bunyik gelak faten..baget nak jadi backup singer aku ar..diam ahhh!..

biler dah masuk dalam bilik dorang..macam2 pulak ditanye..siap tanye kami nih ade boifren ke x..ceh!..tercabar kreabiliti i taw!!..dgn penuh arrogant nya aku pon cakap..
"i'm single but not available"...ngeh..ngeh..ngeh!..baget x layan ar kapel kapel nih..!kami datang ke uitm lendu nih nak menuuuuntut ilmu jer...ye arr!..depan senior..xkan aku nak tunjuk gedik plak..kang tak dapat plak autograf dorang!!..pastu tanye abang aku umor brape..blajar kat mane...helooo u all!!!u all x tgk lagi abg i!!menyesal nanti..u kene tgk rupe die dulu...!u kenal arumugan..?ala-ala laa...kahkahkah..okeeey..ape ape pon..layan ar gak senior2 nih..dorang gorgeous2 jugak..!hak3..dapat2 plak YDP kitorang..ROSMARDIANA..pergh..rock siottt..hidup dang anum!!!tapi rock2 die pon..memilih gak bile nk beri autograf..adeke patut die xnak pakai pen kilometrico aku..ye ar..aku taw ar pen aku tue harge 90 sen jer..die cakap nak pen mahal2 jer..!!!..oke mak..sila bace..pasnih adek nak pakai pen mahal2..rm 5 ringgit and above no excuse!bile jadi kes macam nih..sape nak jawab..cakap ..cakap?!!

dah2..tu jer!!...nadia,adek da update...!

No comments: