Wednesday, July 22, 2009

apelagi yang u x puas hati dgn i..tell me!!!!!!!!!!

helooozzzzzzz!rindukan i ker??..i rindu u jugakkkk....

kepade anes n mye...rindu..rindu..rindu...*ahh..gedik beno aku nie pehal ntah..eh,aku terkene symptom H1N1 ker?..nee hi.hee!!

aku pon dah naik kematu dah dok kat dlm umah aku yg serba indah permai..ikan mati dalam akuarium x kuar lagi..

aku mule stress..depress..kemurungan lame2..nasib baek yer..basib baek..uitm seri iskandar..dimane uitm yg sedang cik anis azleen kiter sedang cuba mati matian utk dptkan dean list..akhirnya sukacita nya dimaklum kan ditutup seminggu..dengan perasaan sedey anis call aku..

nie antare conversation saat die memberitahu kegetiran yg dihadapi

*ada certain2 part terpakse ditambah bagi memberikan jalan cerita lebih dramatis..

plot cerita:ketika ini aku sedang layan movie 'cinta pertama' kat youtube..tetibe hp aku berdering..*nak berdering jer.."dihati tertulih sejuta kisah tentang dirimu dan pernantian aku"*dinyanyikan oleh arilasso..

ohh..ade call..hatiku berbisik..

Ya Allah..anis call..malang nye...hak3..

aku pon angkat.

whyda:heloo

anis:helo..whyda!

talian agak bising disebelah anis..hal ini menyebabkan aku menjurus ingin melempang2 anis..call aku tapi x dgr sgt..tue mmg x lame ar tuh!

bzzz..buzzz!*mcm tebuan la pulok bunyik nye..
tpi sebagai sahabat sejati..aku berusaha keras..berlatih tubi utk tangkap ape yg die nak ckp..laptop aku tinggalkan..aku kehulur kehilir nak dptkan signal..*celcom nih mmg dasar bangang..kate coverage bagus..nyambung terusss..MANE BUKTINYA??!!!!!!

whyda:wey,aku tak dgr arr..

anis:buzzz..bezzz..bzzz*apetah anis berzikir..aku x phm...

whyda:wey..mende aku x dgr..*berkire2 ingin menutup saje hpon..

anis:kat sini dah 100 org kene kuarantin H1N1..

*baru kuarantin beb..relax ar!aku pon 9 org positif..cool jer..*bangga.

whyda:haaa!ye kee!!!*aku menggempakkan suasana..

anis:kiter cuti!!!

wo woh..!!!owh..nie melebeh..!aku cuti..die pon nak cuti..
malahan..die cuti sampai rabu depan..aku sampai ahad jer..benciii!!!!!

whyda:kiter kua nak?*dlm bengang2 die cuti gak..ade hati gak nak ajak kua..

anis:oke..tpi kiter kene duduk uma sbb kuarantin..

*kaw dok ar umah diam2 sorang2..aku bebas...hik3

whyda:oke nnt kaw msj aku..

anis:oke..byee!

die call aku semate2 nak britaw die cuti..!!!nak wat aku jeles!..bkn nk tanye kabo aku nih sehat ker?..dah mandi ker?..aku dah sehari setengah x mandi nih anis!!!*jujur aku nih umum kat blog..


mlm tadi..aku ym-ing ngan cik anis..
so..setelah berbincang..die pick up aku kul 12 tgh hari dgn myvi kelabu nya mungkin utk bwk aku kua..aww..x saba nowk!..tpi kua mne jer..die bawak aku gie umah die jer..gile adventure kitorang!

okeh!tamat pasal anis..aku nk citer pasal mye!

mye nih..aku dah lame x contact die..segan mungkin*ahh!bedebah nak segan..
aku usya2 arr blog die..aku detect yg die dah makin mendalami love2 nih melebihi aku nampaknye..*hei!lawan tok guru nampaknya.

jujur aku nak cakap yg aku jeles dgn mye yg masih cuti2 malaysia..*apesal whyda oii..uitm lendu x syok ker?...erm,,pikir2 nk beri jawapan aper..well..(-_- ")

tapi aku dah x jeles sebab mye hye reti pakai eyeliner kat bawah mate jer..aku reti pakai atas*tuka topik yg x relevan.

owh..kepade mye dan anis..aku tuju kan lagu nih..all this time-juwita suwito..ayuh..marilah rakan2..suatu hari nanti kiter tubuhkan kelab koir bersama2..






No comments: