Friday, May 28, 2010

ahmad faiz mohamed jamel

selepas kejadian di mane dilah..emak..dan along telah mengerah aku menulis mengenai mereka di blog suatu ketika dulu..kini aku kembali lagi menyebar fitnah..kali ini.. kerane cemburu perigi buta faez..aku terpakse menulis mengenai beliau pula..adakah kemungkinan nadia pula akan memakse aku melakukan hal yg sama?..oh..oh..oh.

atas dasar semangat setia kawan dan telah terikat dgn ikatan kekeluargaan yg utuh..akhirnya tercetus entry yg diberi name ahmad faiz ini.siapakah faiz?

orang nya tidak lah sekacak namenye atau secantik kakaknya..selain mempunyai badan yg saling tidak tumpah seperti papan skateboard..paes juga sering memperdaya gadis-gadis di laman sosial spt fesbuk dgn susuk tubuh yg telah di modified dgn menggunakan photoshop dan photoscape.aha..kesian gadis-gadis.

jangan risau..sebagai seorang yg telus..kali ini aku akan mendedahkan rupa paras faez yg sebenar.setelah hampir setengah hari aku menyelongkar gambar2 lama di dalam kotak yg diletakkan di bawah katil yg berhabuk..*kami sengaja membiarkan bawah katil dipenuhi habuk utk mengekalkan ke'antik'an* ..demi mendedahkan kebenaran ini kepade umum..aku sanggup terbersin2 dan masalah resdung semakin kriktikal tidak aku pedulikan.akhirnya aku berjaya menemukan gambar-gambar yg cuba faiz jauhkan dari tersebar ke pihak yg tidak bertanggungjawab.yeah..faiz mmg bertuah mendapat aku sbg kakak nya.


presenting you....
uwek..uwek*efek nangis sbb lampin dah berat dgn najis*.alolo..comeynya faiz...rase nak sepak-sepak!e'eh..malu-malu miow pulak die~


model bedak talkum..peh.. rambut berkilat..berape kilo die letak brylcream ?hal ini telah meninggalkan seribu satu tanda tanya.
bidadara surga~..berpotensi utk jadi model majalah mangga.
anda hanya perlu menggunakan pokok bunga emak dan tudung nadia sebagai prop tambahan.lebih bagus sekiranya anda menggunakan pokok bonsai bagi memberi kesan yg lebih dramatik lagi.
wajah yg penuh sifat kewanitaan.

kenangan faiz bersama idolanya iaitu AKU dan juga kumpulan raihan.


kami sering bertelagah kerane pakaian..damn! paes mmg gemar memakai seluar mickey mouse aku.
rempit wannabe.beliau agak sukar utk mengimbangi helmet yg berat.. topi keledar ke kiri.. kepale pon ikot ke kiri mirip angkasawan yg terawang2 di angkasa.
"once upon the time..in the small village..."~faez si penglipur lara.
nadia mengajar faez utk memberi pose yg terbaek.wah..comey nye aku*lisa surihani waktu kecil*
"uih..luas nye whyda nganga..jeles aku"monolog paez sendirian.besday paez yg ke-3 thn.botol susu dan faez mmg tidak dapat dipisahkan..kadang2 beliau minum sorok2 di balcony rumah ketika sedang bergayut dgn gadis-gadis.ia juga boleh didapati dlm pelbagai perisa spt..sirap,milo ataupon pepsi twist.

waaaaa..comey sekali ketika ini..tetapi kini..semuanya tinggal kenangan..seorang bintik itam penuh di hidung sorang tompok putih penuh di pipi~
sentiasa tampil kemas dan bergaya.tapi mengapa beliau tutup mulut?
"tok dah tua cu..gigi pon xde"..heh..dengan adanya gambar iklan gigi ini..paes pasti teragak agak utk membuat onar dgn aku.
gambar paling mahal !!!..dah macam gayboi.


bagaimana ?anda berpuas hati..?

No comments: