Saturday, April 4, 2009

beri aku mase...ecehh!

warghh!!!!tension sgt nie..aku pon tak taw pesal per..adekah sebab pak lah dah pencen dan najib telah jdi pm ke-6 padahal kes scandal die ngan cik altantuya x setel lgi??!

ahh!!pedulik kan sume tue yg penting skg aku tgh tension..bagi aku oksigen!

tpi mungkin kah aku tensen pasal tak dpt tgk citer fast n furious 4 sampai abes kat alamanda pasal ayah anis dah pgil balik sebab tkut nnti jln jem bile on the way balik???!!!
adoi..!!melayang 10 ringgit aku bayar tiket..pasnie aku byr deposit dlu jer..kalo tgk separuh pon x rugi(heee!!anes..aku taw kaw bce..)

selain itu jge..aku telah terlibat dlm masalah cinta!!

oleh kerana aku maseh belom bercinta..so aku terpakse pening kepale piki masalah cinta member aku yg tgh gado ngan boifren die yg masih lagi x phm2 bhs...aku rse die patut disunat kembali ...tpiiii..adekah die sudah sunat???...question mark lagi!!

aku nak pergi bercuti..paling2 koman pon bagi ar aku pegi pulau tioman..bley gak aku menyelam(walaupon hakikatnye aku takut ikan hatta ikan bilis sekalipon..)


oke!!wat mse nie aku tak bley nak tulih blog..aku nak berehat dri bidang nie wat seketika..aku tak taw bile aku akan kembali lagi..(tpi aku x janji...kalo nafsu serakah x dpt dikawal..esok aku dah blogging blik..)..lepas nie aku akan kembali dgn satu transformasi!!!!!!!

power rangers warne pink!!

No comments: