Thursday, April 23, 2009

tada..!

okeh!..setelah hampir beberape detik aku merajukkan diri(pehal merajuk???)..aku akhirnya kembali menekan keyboard..ceewah!!..sesambil tue aku aku punyer telinga didendangkan lagu kau mawarku(siti nyanyi tue beb!!..org kabo sore die voice of nature sgt..aku dgr sumbang mambang jer!!)hee~..sori akak siti..adek kiding2 jer..jgn amik ati..esok adek belanje mkn cekedis..*aku ngan siti mmg kamcing..dedulu aku da ckp kat die..udah2 ler wat miming..tpi die degil..tgk skg da kene kutuk ngan aku..cis!..aku jge bru lega kerana terlepas sengsara tersedak mkn chipsmore..terbatuk2..!!abeh katil akak aku hasil semburan saki baki chipsmore kuh!huuu..jgn bagitau nadia oke!ha3..oke2..berblik pde citer asal..aku nk citer ape sebenarnye?..aku pon da luper..jap2 aku piki citer len..herm..actually xde citer pon..hidup aku mcm biase jer lately nie..sementre tgu result upu,terpakse la aku duk umah(disamping itu juga saya melakukan aktiviti berfaedah seperti mengintai mamat depan umah tingkat 15..pergh!hensem abeh wa ckp lu..ushhh!!)tpi aku agak konfius dgn langsir umah die..berbirai2??!!apakah itu??!!(cis!x sanggup aku nak meneruskan aktiviti aku..18sx..)hei..astrafirullahalazim!!

tdi aku kua tgk wayang ngan member aku dgn menaiki member aku punyer member punyer kete..semntre itu kene amik member aku punyer member punyer girlfren n girlfren die punyer cousin..(aik bru aku pasan..aku kua berjln ngan foreigner tdi..kih3!)ahh!belasah je ar wahida oi!!
aku pon tgk wayang citer 'bohsia'..(akak pan asian yg amik tiket tue x caya aku 18 thn ke atas..asal??saya comey sgt sampai nampak cam child day out ker??!!..erghh!kalo ikot aku..ngan2 lesen kete skali aku nak beri kasi nampak bukti sket aku nie dah belia..bikin panas jer..)*aku nak highlight sket..akak tue bukan pan asian tpi..red india hohoho!..

abeh citer tue jer..aku pon di anta pulang..eh!cam x menarik jer travelling aku?..tapi itu ar kenyataannya..bak kate pepatah..hidup x selalunya indah!

okey then..tata~

No comments: