Saturday, April 9, 2011

makan hati.

dulu aku pernah janji pada diri sendiri,aku taknak cari pasal dengan org.so aku kawal perangai.aku kawal kata-kata.aku belajar utk mengawal kestabilan emosi sebab aku taknak org sekeliling terasa dgn aku dan aku pon taknak cari pasal dengan orang.

tapi apa perasaan anda bila takda angin,takda ribut..orang datang cari gara-gara?

adakah anda akan diam,biar saja di hentam?biar diri diperkotak katik?

biar die menang??

ada pepatah berkata:biar orang buwat kita,jgn kite buwat org.

right.aku tak nafikan.ada baiknya tetapi tidak pada aku.bagi aku ,adalah wajib utk aku hentikan sentimen kejam ini.kalau tak hidup aku stress.aku tak suka stress.aku tak suka stress.aku tak suke stress.aku mmg tak suke org buwat aku stress.mmg tak suke.betul-betul tak suke.

weh cik kak,

aku tertanya-tanya kenapa mende mcmnih boleh terjadi pada aku?did i look easy to you or am i that attractive sampai-sampai aku yg jadi pilihan?ahah.so kau boleh nak porak peranda kan hidup aku macamtuh? pada aku senang,aku tak kacau hidup engkau so kau tak perlu kacau hidup aku.tapi masalah sekarang kau main kasar pulak. kau ingat aku nih sotong kering ke weh!
mende mmg akan jadi mcmnih.lepas apa dh jadi,apa kau expect dari aku?layan kau mcm lady diana ker?no thank. you're miserable.

ye aku tau.i haven't even heard the reason yet..tapi perlu ke? sepatutnya kau kena fikir dulu sebelum nak start apa-apa.sekarang mcm dah terlambat sangat dah utk betulkan semua mende.
kau tau tak sebab kau,aku terpaksa pegi google inspirational quote semata-mata nak pulihkan rasa sakit hati.sebab kau,aku hilang kepercayaan pada member aku.sebab kau aku rasa semua mende dah tak macam sebelumnya.

btw,skill aku tak karat lagi rupanya.seronok x?itulah lain kali jangan berani sgt!kan dah huru hara.xpe lama-lama kau akan biasa dgn hidden trait aku oke.


i was really sad because you were so immature,my dear.

No comments: