Saturday, May 19, 2012

rombakan 2012

i am a big girl in the big world.

memandangkan aku sudah masuk umur 21 tahun .jadi wajib utk aku melakukan perubahan secara berkala dlm diri ini.

urusan hidup dan masa depan bukan lagi satu hal yang main-main. aku takut kalau aku buat keputusan yang silap hanya kerana ambil mudah ttg sesetengah perkara. 

aku takut kalau aku menangis nanti.

kalau aku menangis..itu mmg hal serius.


byk perkara yang perlu diubah...

habit. 
kehendak.
timing. 
condemn.
novel.*this is a serious matter. yes-yes.urghh*


beri aku masa.sedikit masa.mungkin banyak.

aku nak kejar cita-cita.

aku nak kejar angan-angan.

tolong beri aku kejar!

                                                                                                                                 
                                                                love,wahida.